Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kun en ting kan oppstå fra absolutt ingenting, og kun fra absolutt ingenting kan den oppstå! Hva tenker jeg på? idioti kanskje? Lenke til kommentar
molok69 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kun en ting kan oppstå fra absolutt ingenting, og kun fra absolutt ingenting kan den oppstå! Hva tenker jeg på? idioti kanskje? Hehe, nei svaret er en "ren tilfeldighet". Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 "An eye for an eye and a tooth for a tooth and the whole world would soon be blind and toothless." -- Mahatma Gandhi Lenke til kommentar
thomas™ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) "The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently." Friedrich Nietzsche Religion is an illusion and it derives its strength from the fact that it falls in with our instinctual desires. It is convenient that there be gods, and, as it is convenient, let us believe that there are. Endret 13. januar 2008 av thomasjohnsen Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg husker ikke hvor jeg har denne fra, men jeg liker den: There are two ways of achieving happiness: One is to never do anything you'll regret. The other is to never regret anything you do. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 "Det gjør ikke vondt hvis du ikke kjenner etter" - faren til jon67, etter at jon67 (7 år) hadde tryna på ski. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 "In vino veritas." - Sannheten finnes i vinen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 In times of peace, the warlike man attacks himself. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mye fine ord her, let's get one thing clear: Adding Rap to Rock is like taking the most beautiful girl you've ever seen to a plastic surgeon, and ask him to put a penis on her. - Karl Logan, gitarist i Manowar. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Øvelse gjør bedre enn gjennomsnittlig." - ADW1983 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "Det er ikke vanskelig å forstå hvis du finner en måte å forstå det på" Matte3-foreleseren min. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 I en tråd om setninger, bør man ikke feilstave "setninger". -Meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå