lceman™ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg legger meg, jeg sover, that's it. Dog, jeg prøver som oftest å sovne på ryggen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg har samme greia som trådstarter. Muligens ikke med retningene slik som han, men jeg sover bedre med hode i sengeenden hvor jeg pleier å ha føttene. Så om jeg ikke får sove om kvelden snur jeg meg bare. Rare greier. 7038239[/snapback] Den fetishen der hadde jeg også før, pleide å snu på puta dyna og legge meg andre veien 7038261[/snapback] Jeg pleide å sovne med hodet og føttene riktig vei, og våkne opp med føttene der hvor hodet skulle og hodet der hvor føttene var når jeg sovnva. Nå pleier jeg å sovne på ryggen med hendene under hodet. Endret 11. oktober 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Klarer ikke å sovne(med mindre jeg er drita) hvis ikke jeg har begge henda under huet og ligger på rygg med beina spredt i skulderbredde eller mer. Skikkelig behagelig sovestilling. Varierer av og til med å ligge på siden, men blir fort ubehagelig også skifter jeg tilbake til normal stilling med påfølgende søvn, vidåpen (tørr) kjeft når jeg våkner og ofte mye høylytt snorking ifølge div personer. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Personlig så klarer jeg ikke å sove når hodet mitt ligger mot nord og beina mot øst. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Klarer ikke å sovne(med mindre jeg er drita) hvis ikke jeg har begge henda under huet og ligger på rygg med beina spredt i skulderbredde eller mer. Skikkelig behagelig sovestilling. Varierer av og til med å ligge på siden, men blir fort ubehagelig også skifter jeg tilbake til normal stilling med påfølgende søvn, vidåpen (tørr) kjeft når jeg våkner og ofte mye høylytt snorking ifølge div personer. 7049294[/snapback] Da er vi ganske like vi to. Hater å stå opp med tørr munn og masse slim i halsen. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Å sove mot nord er best. Da ligger du i "oppoverbakke" og får ikke blod i hodet Hehe! Jeg er en propell i senga. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg pleier å ligge! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Først legger jeg meg på rygg mens jeg tenker på ting og tang. Etter ei stund legger jeg som nr. 1 på tegningen på første side. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skal visstnok være en sammenheng mellom sovestillingen og personligheten din. http://www.nesteklikk.no/20060307/86074.html Lenke til kommentar
hauska Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg synnes det er best å sove på magen med hodet mot veggen...jeg tror det kommer av at jeg tenker/drømmer veldig mye før jeg legger meg, og da snur jeg meg mot veggen for å være alene med tankene/drømmene mine Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sover på ryggen enkelt nok, med føttene rett ned og armene i kors, eller bak hodet 7038451[/snapback] På ryggen!? Armene bak hodet!? Ligger med hodet sør og beina nord. Sidelengs mot høyre, høyre arm under puta og venstre nedi boksern og beina vinkla 45 grader Lenke til kommentar
errgo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 På den nordlige halvkule styrkes livsenergiene dine (ki/chi) mest ved å sove med hodet mot nord. Andre retninger kan svekke deg. I sør er det motsatt retning. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Får alltid vondt i beina (kneet) hvis føttene ligger oppå hverandre :S Men sikkert pga min steinharde seng Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) jeg mååå ha plass når jeg skal sove . får angst om noen klenger på meg når jeg prøver å sove . uansett hvem det er . dumt men sant Endret 23. januar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Først legger jeg meg på rygg mens jeg tenker på ting og tang. Etter ei stund legger jeg som nr. 1 på tegningen på første side. 7761730[/snapback] Å ligge å tenke er noe av det beste jeg vet Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Virker ikke som det har noe å si for meg om jeg ligger mot nord eller sør, men jeg må bare ha en vegg på høyre side av senga. Og ligger nesten alltid litt på siden med den ene armen over øret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg ligger som regel på siden med beina mot øst og hodet mot vest... I tillegg så må jeg ha minst fire puter for å ligge godt. En mellom knærne (plaget med vondt i knærne hvis ikke), en å holde på og to som jeg kan dandere slik at jeg ligger med hodet i en behagelig stilling. Ligger nesten alltid med ansiktet inn mot veggen... Endret 24. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Oversiden av kroppen min legger seg på siden, mens unerkroppen legger seg på "magen", mens jeg har høyrearmen under puta, som jeg legger hodet oppå. Noen som skjønte det? Morsom tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå