Arang Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sover alltid best hvis jeg ligger på venste side, helst med ansiktet mot veggen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sover som hun til venstre og Beste sovestilling. 7037844[/snapback] Fosterstilling sover de fleste i. Inkludert meg. Men må være mye bedre om man har noen å sove inntil. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jepp trådstarter. Det har faktisk noe å si hvilken "retning" man ligger. Man skal ligge med hode mot nord og bena mot sør, har et eller annet med polene å gjøre. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sover alltid med hode til venster jeg for ikke sove hvis jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sliter lenge hver kveld med å finne en behagelig sovestilling, har hørt at hvis man husker hvordan man våknet og legger seg i den stillingen sovner man fortere, men denne karen glemmer selvfølgelig det hver eneste morgen. Godt jeg har Donald på nattbordet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk flest sover bedre hvis de kan se døren/vinduet rommet. Det kan ha noe med at begge husene hadde disse i samme retning Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis noen trenger en bra sovestilling, kan de prøve min! Jeg sovner ikke i noen annen stilling lenger Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Tips til alle med hjerteproblemer: ikke sov på ryggen eller magen. Tyngdekraften gjør slik at hjertet blir trykket flatere. Da blir det tyngre for hjertet å arbeide. Det beste er å sove på siden. Det har i hvert fall fungert bra for mange hjertepasienter. Jeg sover i samme retning som trådstarter tror jeg Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg har eksperimentert med flere rom og 2 hus i og med at jeg har flyttet, men det bryter jo litt med hva banansplitt sier for jeg ligger best med hodet mot øst som sagt. sover også i fosterstillingen begge veier.. men morro og høre andre sine meninger om dette her, finnees det noe bedre en å sove da dere.. eller jo kommer på en ting Sove Seph Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sovner fortest når jeg er borte hos andre. Men jeg sover aller fortset på hytta fordi der er det den digge senga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så lenge jeg får ligge på venstre sida funker det fett Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Sovner mot veggen. -Venstre fot i bøy over høger som ligger nesten strakt ut -Høgre hand under hodet -Venstre hand over høgre albue og opp på den andre puta mi Våkner mot vinduene -Ligger på venstre albue -høgre hand ligger på skrå ned -begge kne i bøy PS: rommet ble litt for langt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ja, jeg våkner i en merklig stilling! Endret 10. oktober 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 når jeg våkner er jeg for trøtt til å merke hvordan jeg ligger, men tror jeg ligger på siden, i nesten lik stilling som jeg sovner i... Lenke til kommentar
medk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sover som dama i midten, men må ha hodet på venstre arm, høyre arm må henge å dingle utenfor senga og venstre ben på være bøyd samtidig som det "krølla" rundt dyna. Det er da sovne posisjon.. og som regel våkner jeg klint oppi veggen noe som ofte fører til vondt i hode og man ikke ser hvordan man ligger før man slenger rundt med hode. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Søv som ho til venstre. Går begge vegar. Må ha dyna mellom beina, greier ikkje sove med kne mot kne. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hodet ligger mot vest og ansiktet peker mot sør. Har samme sovestilling som hun i midten av bildet. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg sover aldri. Hver gang jeg sovner ringer jobben og vil at jeg skal våkne opp. Og når jeg endelig kan dra hjem igjen forteller naboen at han skal arbeide med trykkluftbor hele dagen. Jippi. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 noen dager så greier jeg ikke sove så da snur je alt i senga og sover i fot enden. rart det derre, tar noen dager så snur jjeg tilbake pga samme problem Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Søv som ho til venstre. Går begge vegar. Må ha dyna mellom beina, greier ikkje sove med kne mot kne. 7044841[/snapback] Dyna mellom bena her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå