NikkoDee Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er snart bursdag å brudern bruser av penger for tiden. Han sa han kunne kjøpe meg et par spill. Å da vill jeg helst ha x box 360 spill. Men kommer ikke på noen andre en Dead Rising. Jeg har saints row eller hva det het nå igjen. Jeg liker best action spill og andre morsomme spill som du blir hekta på Takk for alle svar Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prey kanskje? Det er sci-fi førstepersons-skytespill. Ellers har du Just Cause som er et actionspill som byr på en åpen verden (en øy) hvor du kan gjøre masse rart. Battlefield 2: Modern Combat, online krigsspill hvor to lag spiller mot hverandre, til fots, i kjøretøy og fly. Har du 360'en din koblet til nettet kan du jo sjekke ut noen demoer på Marketplace. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du venter til den 20., kan du kjøpe Splinter Cell Double Agent. Ghost Recon Advance Warfighter er ikke å forakte det heller. Birger Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prey er tidligere nevnt, og hvis du liker FPS er det et godt valg, jeg trives i hvertfall svært godt med det Lenke til kommentar
freke Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eller Fight Night Round 3. Underholdende hvis du liker boksing. Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ønsk deg oblivion, tror du blir hekta på det men er ikke helt sikker. Har ikke prøvd det selv men skal visst være ganske bra. Og hvis du liker spill du blir hekta på kan du ønske deg pes eller fifa i slutten av måneden... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Be han forhåndsbestille/betale for Gears of War som kommer ut neste måned så slipper du å tenke på å ha penger satt av til den datoen! Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ridge Racer 6. 249kr på Elkjøp og det beste bilspillet på 360 etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Si at ettersom Melkeveien i år heller med 15.31 graders vinkel til venstre, har kalenderåret gått bananas, og bursdagen din faller i år på 17. November. 17. November er også tilfeldigvis release-date for følgende Xbox 360-spill: Gears of War, Tony Hawk's Project 8, Rainbox Six: Vegas, F.E.A.R. og Call of Duty 3. http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?so...upcoming&page=1 Endret 10. oktober 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hørt at fifa 07 skal bli banebrytende når det kommer til 360en. Må si jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 17. November er også tilfeldigvis release-date for følgende Xbox 360-spill: Gears of War, Tony Hawk's Project 8, Rainbox Six: Vegas, F.E.A.R. og Call of Duty 3. Ca 3000kr rett ut av konto'n på en og samme dag! Lover ikke bra for strømregninga... *Hm* Men den er kanskje ikke den lureste å droppe, får se hva annet som "venter" på forfall... *stooor bunke* ... *deja vu* Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 17. November er også tilfeldigvis release-date for følgende Xbox 360-spill: Gears of War, Tony Hawk's Project 8, Rainbox Six: Vegas, F.E.A.R. og Call of Duty 3. Ca 3000kr rett ut av konto'n på en og samme dag! Lover ikke bra for strømregninga... *Hm* Men den er kanskje ikke den lureste å droppe, får se hva annet som "venter" på forfall... *stooor bunke* ... *deja vu* 7045078[/snapback] GoW, CoD3, R6 Vegas og FEAR blir nok en veeeldig kjedelig måned for regningen for å bo på internatet for min del Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Komemr vel til å sitte inne hele dagen for å spille, så blir ikke så mange andre utgifter den måneden nei men må jo begynne å spare till wii og ps3 også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå