Dumbo Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hmm, jeg leter etter eventyret "De tre Bukkene bruse" på tysk. Jeg finner det ikke. Om det er noen virkelig dyktige nettjegere der ute som har lyst å hjelpe meg så vær så snill. Jeg skal være evig takknemmelig.. :razz: På tysk heter det: "Die drei Böcke Ziegenbart" Trenger det i kveld! :wink: På forhånd mange takk.. Dumbo Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 18:12, skrev Dumbo: Om det er noen virkelig dyktige nettjegere der ute som har lyst å hjelpe meg Nei. Har egentlig ikke lyst til det :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Hmm, kjekt å få et bra svar.. Skal huske det til en annen gang.. Takk igjen.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Tysk? Skjelve....Fatter ikke mye av det så jeg kan ikke hjelpe deg. Men søk på Brødrene Grimm. De er sånne eventyt/fortellingsfolk som samlet masse historier i Europa. Mulig du finner noe... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 18:24, skrev Dumbo:Hmm, kjekt å få et bra svar.. Skal huske det til en annen gang..Takk igjen.. åh. Ikke bli fornærma da. Det var en spøk :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
LeD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kanskje du kan bruke denne: http://www.zbn.de/ck/maerchen/brausewind/b...brausewind.html Dette er forøvrig et norsk eventyr av Asbjørnsen og Moe. Er det ukens tyskoppgave å oversette det til tysk er kanskje? LeD Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: åh. Ikke bli fornærma da. Det var en spøk :smile:MvhA. Lyse Ble heller ikke så fornerma.. Men, tenkte jeg bare skulle svare igjen.. :razz: :wink:.. Men det er ganske irriterende å få slike svar må jeg si. Quote: Den 2002-11-04 18:44, skrev LeD:Kanskje du kan bruke denne:http://www.zbn.de/ck/maerchen/brausewind/b...brausewind.htmlDette er forøvrig et norsk eventyr av Asbjørnsen og Moe. Er det ukens tyskoppgave å oversette det til tysk er kanskje?LeD Oppgaven går ikke ut på å oversette eventyret. Jeg skal gjenfortelle/fortelle et eventyr, med efekter. Problemet er at jeg ikke har eventyret på tysk, og derfor er det vanskelig å fortelle det :razz:. Derfor er jeg på vill jakt etter det. Jeg skal kikke litt på siden du ga link til LeD, kanskje det er noe interesant der. Takk.. :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Se om du finner noe her Dumbo? : http://www.kollentrollet.no/linker.html [ endret av Kjetil Lura den 2002-11-07 15:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå