Heffie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Heisann I min iver etter å optimalisere maskinen etter mitt bruk valgte jeg å forsøke å installere xp pro, istedenfor den installerte xp home. Det gikk derimot ikke helt smertefritt, i og med at jeg nå sitter med begge xp-versjonene på maskinen, og dermed går alle oppgaver langt tregere. Når jeg starter maskinen får jeg et valg om hvilken xp-versjon jeg skal velge, og når jeg da velger xp pro er ingen drivere til nettverk eller noe annet tilstedeværende. Hvordan skal jeg løse dette? Maskinen min er en HP 9074ea om det er relevant. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Formater hele skiten og installer ÈN av versjonene. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 [Er de innstallert på samme partisjon er det bare å formatere og reinnstallere; etter å ha sikret alt du vil ta vare på selvfølgelig. Ligger det på forskjellige partisjoner, så er dte bare å slette en av dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå