Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hellois Jayema har nye låter... Fight Fire With Fucking Napalm Six Feet To Damnation Root Digger like under "player" kan du høyereklikke "save as" men den er usynlig... ny versjon av Root Digger også. hvis du har lyst til å høre! Trommisen hadde ikke spilt sangene før vi var i studio, så det er litt små utight. men dette er bare demo låter, de vill mest sannsynlig ikke være med på en EP i starten av 2008. og en kamerat sang siden vokalisten har slutta. kanskje du har lyst til og synge i dette bandet? kan finne bandet på uhørt.no/urørt.no og myspace.. kommer også snart en hjemmeside Endret 31. juli 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Starten minner meg om en blanding av Metallica, Yngwie Malmsteen og The Prodigy. Interessant, en god åpning, med andre ord. Så kommer brølevokalen og de ultraheavy riffene. Er faktisk tøffere enn gjennomsnittet her. Lyden og produksjon er bra, så det er det ingenting å si på. Derfor kan jeg heller konsentrere meg om progresjon, kreativitet og generell hardcorefaktor. Progresjon: Nja, ikke helt det store i låta, men det hender at repetisjon funker vel så bra. Her funker det greit nok, fem minutter med "f00k yaeh!" passer greit. Noen nye melodilinjer og soloer her og der redder det meste. Kreativitet: Bruken av samples kan vel kanskje kalles litt kreativt i denne sammenheng, men alt i alt er vel låta ikke noe mer enn et helt kurant eksempel på et headbanger's ball. Hardcorefaktor: Definitivt tilstede. Kanskje en mer utpreget vokalist kunne gjort opplevelsen mer interessant. Låta er trolig på grensen til det kjedelige, men den generelle høye kvaliteten er en god redning. Stå på, gutan, men prøv å eksperimentér litt mer, om enn ikke med hasj og ecstasy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 DIGGER kriegsmachineopplegget som starter ca 40 sekunder inn i sangen. Får rockefoten skikkelig igang. Men, jeg er ikke like glad i vokalen. Den blir litt for "pinglete", kunne tenkt meg mer kraft/distortion og generell faenskap. Noe av det bedre, om ikke det beste som har blitt postet i denne kategorien. Thumbs up. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Syns det var riktig fett jeg. Men syns som de andre at vokalen blir litt pinglete. Sorry, er skikkelig dårlig på kritikk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vokalen har definitivt potensiale til å bli bedre, og lydbildet var litt "småkjipt" i starten, ellers er det fett så det holder. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å høre mer. Om dette får litt tid til å modne seg og får en god produsent vil det virkelig bli en släger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 takker for positiv respons.. når vi skal ta opp denne låta på nytt (starten av neste år) blir det gjort forrandringer... bedre produksjon, bedre lyd på alt.. da kommer det flere sanger på en demo rundt 5 til 7 sanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 bumps, noe nytt hvis noen er hypp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå