Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har bestilt ipod fra apple, er nå blitt sendt. I den forbindelse lurer jeg på om noen vet hvordan man bruker pakkesporingen. Får jo oppgitt et sporingsnummer, men linken jeg skal følge fungerer ikke. Noen som vet hvordan man gjør dette?, mener å ha sett at det er en spesiell fremgangsmetode for å få det til.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuhne & nagel?

aner ikke...

Det eneste jeg vet er at den i norge blir sendt til deg via TNT (den ble da det i mitt tilfelle).

Du trenger vel egentlig ikke å bekymre deg om pakkesporing tror jeg, den kommer nesten garantert.

Det jeg fant ut angående Kuhne & nagel var at man må være registrert for å kunne søke etter pakker der, altså at man kan ikke søke med mindre du er en kunde hos de, som du da ikke er. Kuhne & nagel har jo ansvaret for at du får pakken, selv om TNT roter den vekk.

Uansett gled deg. Bare eska er verd prisen

Lenke til kommentar

jaja...nok en heldig kjøper der :razz:

d spørrs om du bestilte til pc eller mac..pcen tar lengre tid på grunn av annen slags produsering...d vil nok ta noen uker..ikke bekymre dej for å få den...det gjør den garantert..apple har en svin bra kundeservice har jej funnet ut

vise ord: den som venter, han venter..

Lenke til kommentar

Tror ikke du leste tråden min skikkelig der bob_kaare, men du er tilgitt :smile: . Lurte på hvor lang tid det ville ta å SENDE den, er sendt skjønner du. Synes flere uker var litt drøyt ja....

[ Denne Melding var redigert av: vooDoo! på 2002-11-05 22:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...