slettet_konto Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) noen som har hørt om trustix secure linux ? det er en norsk linux som er ment for server , du kan sette opp server eller du administrere servere som f.eks mail servere , ftp servere , web servere etc etc . noen som har erfaring med denne ? Endret 9. oktober 2006 av ogger Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er den i live enda? Gikk ikke Trustix under for flere år siden? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg brukte den en god del for ca. 2 år siden. (før versjon 3 hvis ikke jeg husker feil) Var en meget stabil og sikker (derav navnet) serverdistro som jeg likte meget godt. Hadde en meget god wikii om ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Olear : det vet jeg ikke . Lassie : Wiki'en er som du sier lassie kjempe bra . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Olear , les litt her : http://distrowatch.com/table.php?distribution=trustix den er fortsatt aktiv , vurderer å teste den . Lassie : noe mer å si om trustix ? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 29 Sep 2003 Trustix AS announces that they have filed for bankruptcy. 24 Oct 2003 Comodo Group Ltd aquires the remains of Trustix AS, and employs the development staff of Trustix Secure Linux. Over the next two weeks Tawie Server Linux and Trustix Secure Linux are merged, and the name of the distribution remains Trustix Secure Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå