Gå til innhold

Vet du om en/noen "spionbutikker"?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hei, jeg har litt lyst på diverse spionutstyr, men jeg finner ingen gode sider der jeg kan kjøpe det. Utenlansk eller ei, bare du vet om en er det greit! :)

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Var innom SpyShop istad, var ikke så mye jeg kunne tenkt å bruke. Tenkte mer på diverse utstyr som brukes for gøy/litt særiøst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Utstyr fra SpyShop egner seg da til seriøst bruk det, bare spør Schumann og Toska. :wee:

7037182[/snapback]

:wee:

Må vel nesten gi det en sjanse, men om noen vet om en større side med slikt utstyr, si ifra! (Det var ett program om dette på National Geograpic Channel på søndag, men det gikk jeg glipp av :S )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
På den siden virket det mer som det var utstyr for folk som var nær døden konstant.

7037422[/snapback]

Kanskje du burde skaffe deg noe da :tease:

Lenke til kommentar

Spyshop er fine de, selger ting som ødelegger ørene til dem de vil passe på og slikt:

Personlig Overfallsalarm som man kan feste på håndleddet, eller andre steder man måtte ønske. Når du trykker på knappen gir den fra seg 130 dB. Med nye batterier vil den ule i ca 30 min. Vekt 20 gram.
Lenke til kommentar
Spyshop er fine de, selger ting som ødelegger ørene til dem de vil passe på og slikt:
Personlig Overfallsalarm som man kan feste på håndleddet, eller andre steder man måtte ønske. Når du trykker på knappen gir den fra seg 130 dB. Med nye batterier vil den ule i ca 30 min. Vekt 20 gram.

7040196[/snapback]

Og du selv vil ikke høre denne lyden ?

Lenke til kommentar

7040196[/snapback]

Og du selv vil ikke høre denne lyden ?

7046438[/snapback]

Haha, blir hørsels-skada for livet til egen beskyttelse :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Han kaller seg jo tross alt "Commando_Snorre" han skal sikkert på et commandoraid i Bolivia og vil ha litt intel før det...

Kjøp det nye Donald! Der følger det med noe snacks for deg Snorre. Lykke til!

7046357[/snapback]

Om du hadde lest godt hadde du sett at det sto "Commando_Sondre" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...