Erik B. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, i morgen tar jeg og klassen min turen til Praha. Vi skal være borte i 5 dager. Har litt dårlige erfaringer med telefon regninger som har kommet etter besøk i utlandet, så denne gangen tenkte jeg å finne ut hvordan jeg kan spare mest mulig penger. Det vil nok kun gå i SMS. Så hvilken operatør tar minst betalt for å sendte / evt. motta. Jeg har netcom. Takker for hjelp og tips Lenke til kommentar
sforum Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) I Praha brukte jeg vodafone CZ.. tror jeg... Har NetCom Youngtalk.. Jeg opplevde egentlig ikke så mye prisforskjell i forhold til hvilken operatør jeg brukte.. men har egentlig ikke studert den regninga så godt heller... Fra NC.no med active talk abbonement (valgte et vilkårlig abb.) I Øst-Europa og til Norge Motta samtale Sende SMS Oppstart 13,70 5,60 3,70 0,74 Nettverka som er der er, Vodafone(/oskar), eurotel ,t-mobile. Endret 9. oktober 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå