Changis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har faatt tak i 3x P3 733 cpu'er, en droess med minne men bare et HK og PSU... aa tenkte paa aa se hvor mye overklokking disse taaler:P ene (tenkte jeg skulle klokke til de smeller ) Lurte paa kreative kjoele loesninger for aa kjoele cpu' men vil da HK oxo ryke? Har ei kjoele ribbe, thats it Forslag mottas med takk Endret 9. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe, hvor mye har du tenkt å bruke på dette "prosjektet" ditt da? (kjøling) Hvis du vil ha utrolig kjølig prøv en delta vifte (5000 o/min) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 tenker mer alternativt.. saann som f.eks. en flaske jaeger toerris osv... (gjerne linker til hvor man kan skaffe de diverse sakene (f.eks toerris)) Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hahaha :!: , såppas, så du skal klokke til hele dritten sprenges? sjekk her (tørris) Endret 9. oktober 2006 av Mr.Salemonsen Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 gir meg ikke foer det lukter svidd har som sagt 3 stk cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå