Olaus_Magnus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg prøver å få internett til Xboxen og da har jeg tatt laptopen min internett kabelen jeg fikk med og kobla det sammen. Det står at det er interntt, men ikke noen IP-adresse. Trenger hjelp! Takker for all mulig hjelp. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg prøver å få internett til Xboxen og da har jeg tatt laptopen min internett kabelen jeg fikk med og kobla det sammen.Det står at det er interntt, men ikke noen IP-adresse. Trenger hjelp! Takker for all mulig hjelp. 7036522[/snapback] hvordan har du koblet dette sammen? Lenke til kommentar
Olaus_Magnus Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har tatt den ledningen som fulgte med å plugget den inn i pc og Xbox. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har tatt den ledningen som fulgte med å plugget den inn i pc og Xbox. 7036653[/snapback] Ok.. og videre til modem må du da ha USB-kabel. EDIT: Har du ruter? Endret 9. oktober 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
Olaus_Magnus Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Nopp, deler internett med naboen så routeren er hos han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) den bærbare har tådløst internett? Da er det bare å opprette en nettverksbro mellom den trådløse og lokale nettverkstilkoblingen. Endret 9. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Nopp, deler internett med naboen så routeren er hos han 7036727[/snapback] Hør på qoutor, han vet hva han snakker om. Endret 9. oktober 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Feil, det er fult mulig, jeg har selv koblet 360 min til laptopen som mottar signalene trådløst, og på måten sparte jeg meg for 700 kroner. Som det går frem av min EDIT er det bare å opprette en nettverksbro Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Feil, det er fult mulig, jeg har selv koblet 360 min til laptopen som mottar signalene trådløst, og på måten sparte jeg meg for 700 kroner. Som det går frem av min EDIT er det bare å opprette en nettverksbro 7036840[/snapback] Ok... da tok jeg feil.. Mente det bare stod noe i manualen om at du enten måtte koble 360'n direkte til modem/ruter eller med nettverkskabel til pc, og så videre til modem/ruter med USB-kabel. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Trenger ikke sette opp noen nettverksbro heller. Du setter maskinen til "koble direkte til internett", velg trådløs som tilkobling til internett, så deler du internett, så hiver du i ledninga til xboxen, så funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå