Gå til innhold

FPS drop i alle spill.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem med skjermkortet (tror det er skjermkortet ihvertfall). Prøvde å spille Fifa World Cup 2006, og det lagger litt. Går glatt i noen sekunder, også stopper det opp i ett millisekund el no, også er det på`n igjen. Tenkte at dette kunne ha noe med at pc`n ikke var kraftig nok (selv jeg trodde den skulle holde), men da jeg prøvde å spille CS, var det samme der. (Og i Hitman Blood Money)

Jeg leser utifra fps statistikken i CS at jeg ligger stabilt på 100 en liten stund, også raser den nedover til ca 20-30, blir der i ett sekund ca og går opp igjen. Altså smålagging.

Noen som vet hva dette kan være? Har åpnet pc`n, og det var nesten ikke støv så det har jeg sjekket. Har også de siste driverene.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt samme problemet med en acer bærbar maskin, uten at jeg vet hva som feilet den, hovedkort ble byttet. Det kan også være at du har blitt infisert med virus eller noe dritt, formater HELE maskinen og test spillene UTEN Å KOBLE TIL INTERNETT FØRST. Er det samme problem da, er det ikke software som er problemet, men da er det noe galt med hardwaren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...