Mompen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei Sitter her med en Linksys WRT54G router som jeg har et problem med. Det er, at internett-tilkoblingen detter ut ganske ofte (forstatt tilkoblet, men mottar ikke pakker). Har to pc`er koblet til (kablet). Samme problemet på begge pc`ene. Har kjørt en firmware-oppgradering på den, uten noe merkbart resultat. Hjelper heller lite å resette den eller modemet fra Telenor. Fint om noen kunne funnet en løsning på dette Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Modemet til Telenor, står det i bridge? Tror modemet til telenor tar kvelden før Linksysen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Modemet til Telenor, står det i bridge? Tror modemet til telenor tar kvelden før Linksysen 7036315[/snapback] Takker for svar. Tror nok at Linksysen holder noe lenger enn Telenor-modemet ja Har jo hatt det modemet i.. hmm omtrent 2 år tror jeg. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ...men står modemet i bridge? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 ...men står modemet i bridge? 7037234[/snapback] Det var det ja, driver fortsatt med å komme meg inn på Telenormodemet, mulig jeg må bruke direkte kobling til den (istedetfor gjennom routeren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå