snake_kris Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Er det noen som hadde vært interesert i SW:B3 til PS3? Jeg synes det hadde vært skikkelig kult. Spesielt hvis du foreksempel kan ødelgge Dødstjernen eller bruke den. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Enig i det! Liker nesten alle former for star wars spill men hadde blitt litt stilig på nintendo wii også, vifte med rundt med lasersverdet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kunne godt tenkt meg et konsoll action spill i star wars universet på linje med Jedi Knight serien. på PS3 eller 360 Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Enig der igjen! vil ha nytt starwars spill! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må melde meg på skuta her! Nytt JK spill Kotor ... Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen som kjenner Lucas eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå