Velociraptor Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei ! overskriften sier det meste egentlig ! jeg trenger hjelp ved valg av et komplett vannkjøling system til min pc ! Jeg har følgene: -intel Pentium 4 3.2GHz 775 (mulig jeg skal oppgradere til Core Duo 2) -ati x1900gt 3dclub Trenger et som er billig rundt .. billigste du får idag ! men det må være bedre en vifte da Takker for svar Mvh Kim. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 De billigste vannkjølingssettene er ikke særlig bedre enn luftkjøling. Kjøp en stor heatpipe-kjøler og bli fornøyd. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Corsair Nautilus 500. Så kjøper du vannblokk til GPU. koster ca. 1400 her i norge, og er bedre enn luftkjøling. Stille er den og, i tillegg til å være nybegynnervennlig. Jeg ville gått for den. PS: Har du gød luftflyt i kabinettet ditt, så yter Nautilus ca. 2-3 grader bedre enn Noctua NH-U12, med halvveis stillegående vifter. Grunnen til at jeg ville gått for Corsair, er siden den er såpass stille, og gir god kjøling til cpu, pluss du kan legge til 500-1000, så har du vannblokker til GPU og hovedkort og. Alt for en billig penge, og god ytelse. Endret 9. oktober 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Joa Christopher909 det så kult ut ! men dere har ikke et sånt innbyggings sett å anbefale da ? EDIT: jeg lurte også litt på denne. bra eller ikke ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309825 Endret 10. oktober 2006 av Evangaleon Lenke til kommentar
Duality Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Spar heller opp en eller to lapper til og kjøp deg en kurrant vannkjøling. Du angrer ikke den dagen du sitter der med en halvsliten vannkjøling vet dog ikke om dette hender med deg, men da er du så en av de få. Ditt oppsett utvikler en hel del varme som en billig vannkjøling vill slite litt med og takle. Kunne gjerne tenkt meg litt mer info om kabinett + vifter du har i pcen din! bare my 5 cents på denne topicen... Lykke til! Endret 10. oktober 2006 av Duality Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Har et sånt kabinett http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DX01BDU&mcat=c432 Vifter og sånt: -2*92mm vifter i front -1*1200mm bak -1*Thermaltake Golden Orb II på CPU og vanelig standar vifte på GPU (x1900gt) Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Som jeg har sagt til mange før: Se litt på Mist-settene fra Microplex. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) mist er utrolig bra, men han ville ha det billigste han fikk i dag! noe som mist ikke kan kjempe opp mot men ville heller spart litt penger og kjøpt meg noe bedre enn det billigste, eks Mist! din hardware som settes opp mot en billig vannkjøling er neppe noen god deal! Som jeg nevnte tidligere spar litt penger og kjøpt deg noe kurrant! Endret 10. oktober 2006 av Duality Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal se hvor mye penger jeg gidder å legge i det så snakkes vi ! Takk for kjempe gode tips Kim. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Så litt på nettet og kom over dette settet ! duger det eller ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309825 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå