Gå til innhold

Problemer med Ipod

Anbefalte innlegg

Hei. Visste ikke helt hvilket forum dette skal under, så jeg går for gull.

Etter jeg instalerte iTunes 7 i går, fungerer ikke Ipod'n min i det hele tatt (Video 30 gig)

Jeg har prøvd å reinstalere iTunes 6 og 7 flere ganger. Jeg har også prøvd å Gjennoppbygge Ipod'n gjennom Itunes 5-6 ganger nå, men ikke noe fungerer.

Når jeg går inn på Min Datamaskin kommer G opp, som er Ipod'n, men den klikker helt hvis jeg trykker på den.

Har også prøvd å resette den, og sette den i "Hard Disk Modus", men ikke noe fungerer. :cry:

Har også prøvd å ringe Apple sin support linje, men de sa bare at jeg skulle lete på Apple sine sider (ELENDIG SERVICE).

Hadde vært kjemeflott med noen råd her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Så fint, da har du prøvd reinstallering av OS også.

Da kan du levere tilbake iPodden din.

7036706[/snapback]

det er vel strengt tatt litt unødvendig? ta å lever Ipoden tilbake du

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Så fint, da har du prøvd reinstallering av OS også.

Da kan du levere tilbake iPodden din.

7036706[/snapback]

det er vel strengt tatt litt unødvendig? ta å lever Ipoden tilbake du

7036762[/snapback]

Åpenbart at du ikke skjønte ironi.

Lenke til kommentar

OS har jeg ingen planer om å prøve heller.

Har brukt et par timer på å surfe rundt om dette, og jeg har forstått det slik at problemene oppstår etter man instalerer den nyeste iTunes'n.

Vil ikke levere tilbake heller, siden beskjeden kommer til å være at det er en feil på pc'n min, og at de ikke kan gjøre noe. Siden Ipod'n fungerer veldig fint uten å være tilkoblet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Du har prøvd absolutt alt du kan tenke deg, men ingen planer om å prøve reinstall av OS..

Var nok den ironien jeg siktet til.

Naturligvis er det størst sannsynlighet at det ligger i pcen din.

Om problemene først oppstår med nyeste iTunes kan du vel bruke en eldre iTunes..?

Lenke til kommentar

hehe skjønte det var ironi, men ville bare si det forde..

Jeg har så klart prøvd eldre versjoner av iTunes, men det ser ut til at når jeg instalerte iTunes 7, og det kom opp en beskjed om at jeg måtte oppdatere ipod'n min, ble feilen "overført" til Ipoden slik at ingen av delene klarer å kommunisere skikkelig med hverandre. Uansett hvilken iTunes versjon jeg har inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...