indahla Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har en del episoder av en tv-serie i divx-format som jeg ønsker å spille på en stue DVD spiller uten støtte for divx. Hvordan får jeg dette til? Mulig løsning er vel å konvertere til mpeg og brenne som vcd? Hvordan kan jeg isåfall brenne en vcd på dvd-plate (for å få plass til flere episoder pr. plate)? Andre løsninger? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Siden VCD står for Video-CD og har en helt egen filstruktur tviler jeg på at det overhodet er mulig å brenne den (for ikke å si flere) på en DVD. Dessuten er kvaliteten på VCD lik middels VHS, og dermed dårligere enn DivX pleier å være. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Andre løsninger for å kunne spille av divx-filmer på en vanlig stue DVD? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Eneste alternativene er å konvertere til VCD, SVCD eller DVD. Edit: Forutsatt av DVD-spilleren støtter VCD, SVCD og/eller DVD-R/DVD+R. Endret 11. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå