Hankmoody^^ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hei Jeg har en Jensen Air:Link WBR 6954 router. Det jeg lurer på er om noen vet åssen man slår av firewallen på den! Har ikke så mye peiling på data:( Har søkt på google! Takker for all hjelp Mvh Mikkiboy Endret 11. oktober 2006 av mikkiboy Lenke til kommentar
holvik Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvorfor vil du slå av brannmuren på routeren ? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Denne ruteren har egentlig ikke noe brannmur aktiv som standar. Det eneste som kan regnes som brannmur på denne er nattingen. Lenke til kommentar
Hankmoody^^ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvorfor vil du slå av brannmuren på routeren ? 7036045[/snapback] Jeg trenger å få åpnet en del porter, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, tenkte at det hjalp å slå av firewallen. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel, som sagt er det ikke noen brannmur som er aktiv som standar i denne. Det du mener er vel port forwarding for å komme igjenom ruteren sin NAT. Men ta en titt på denne siden så finnes det fine beskrivelser på hvordan du gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå