carl-kr. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hei! spiller en del BF2. og det er med stor sorg at mitt nye x1900GT lager en del artifacts i spillet. det er svarte firkander rund omkring i terrenget og menyen blir helt rar. har ikke merket noe i andre spill en BF2. syns også at kortet yter dårligere en det skal. 12000 i 3dmark 03 er det eneste jeg har å vise fram til. kan nevne at jeg har en 350W "noname" psu til oppsettet. kan det være at kortet ikke får nokk strømm? mvh carl Endret 9. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hei! spiller en del BF2. og det er med stor sorg at mitt nye x1900GT lager en del artifacts i spillet. det er svarte firkander rund omkring i terrenget og menyen blir helt rar. har ikke merket noe i andre spill en BF2. syns også at kortet yter dårligere en det skal. 12000 i 3dmark 03 er det eneste jeg har å vise fram til. kan nevne at jeg har en 350W "noname" psu til oppsettet. kan det være at kortet ikke får nokk strømm? mvh carl 7035920[/snapback] ble anbefalt minimum 500w til min.... hvor my ram har du? cpu? hk? hd? når formaterte du sidt? slike ting kan også ha noe med det å gjøre... Endret 9. oktober 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 pc`en min står i signaturen. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) broren til kjæresten min har nesten det samme oppsettet og han gikk over til cs pga det samme.... untatt artifactsa som du opplever... men han sleit med lagg og dårlig ytelse av grafikk kortet... noe med oppsettet, vet ikke? har du prøvd å flashe grafikk kortet ditt eller prøvd å øke ytelsen på det? Endret 9. oktober 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) virker som PSU gir deg "artifacts" og CPU daarlig score du kan ikke kjoepe ferrari motor aa sette i en 2cv Endret 9. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) og noen ganger detter jeg bare ut av spillet..uten feilmelding eller noe. edit: kan nevne at kortet er veldig kjølig. Endret 9. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 som sagt, X1900GT "krever" 450W minimum ifoelge ATi. Og 2800+ sempron klarer ikke utnytte X1900GT kortet fullt ut Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 har tenkt å gå til innkjøp av ny psu og X2 4600+ iløpet av de neste ukene. ikke sikker på hvilken psu,men.. så dere mener at det er andre deler som "bremser" kortet og skaper artifacts? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja, mer eller mindre.. hvis du skal overklokke ville jeg gaatt for en opteron, men de har vel gaatt opp i pris igjen? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja, mer eller mindre.. hvis du skal overklokke ville jeg gaatt for en opteron, men de har vel gaatt opp i pris igjen? 7036624[/snapback] hehe.. tror ikke han skal overklokke? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva er galt i aa faa mer en du har betalt for? ( en dobbeltkjerne 3ghz 2mb cache til rundt 2000 er da ikke feil (opteronen min)) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) 75 watt fra extreme outervision andre mente minimum 90 watt forskjell på gt og xtx som krever 29 amper alene på 12 railen, da annet også tar strøm fra der. hvis du kan koble av en vifte, en disket stasjon en extra cd spiller. sette ned farten på vifter som er i kabinettet, se om det hjelper. det er vanlig med bf2 artifacts, driver artifacts. brente flekker er ofte defekt kort. extreme outervision gt 75 watt xtx 121 watt xt 109 watt 7900gt 63 watt hva heter psu og "A"mper på 12+ har du 12v1 og 12v2, f.eks 12v1 10A 12v2 5A http://extreme.outervision.com/PSUEngine se hva du kommer fram til. selv om så er er det fordelingen av disse forskjellige tallene som har A etter seg som du kan grovt sett dele på 2, så det gir f.eks 200 watt til pc, og 150 watt til skjermkort, annet. det er vel egentlig fordelt jevnt med alle kabler, litt usikker. noe fra 12 rail går til cpu osv. alikevel med du belaster på 12v jo mindre strøm til skjermkort, så hvis du finner ut at du kan legge av en watt hen og den. så kansje det forsvinner. du kan også sette ned volten i bios til prosessor 1 hakk. og evt, senke mhz fra normal hastighet til litt lavere. har kansje ikke så mye å si, bortsett fra at sjangs for mindre belastning og stølhet på skjermkort. koble av kabinett vifter for en stund. Endret 10. oktober 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå