Valkyria Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hallo. Bruker tråløst nett til gamin etc, og jeg har ALLTID enten lav eller veldig lav signalstyrke. etter jeg byttet nettverkskort hadde jeg håpet at problemet skulle bli løst, men har framdeles det samme problemet :S har plassert en annen datamaskin på samme sted, og den får 'veldig bra' signalstyrke. av og til fusker nettet, og jeg disconnectes fra servere og msn, etc. veldig irriterende... har ikke snøring hva som er problemet :S jeg har en antenne som står på bordet ved siden av meg, for at antennen ikke sakl stå under bordet, intill et hjørne. er det noen som vet hva problemet er, plz svar i denne tråden. på forhånd takk. Lenke til kommentar
aod Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvilket trådløst nettverkskort er det du bruker? Du kan prøve å bruke Windows sin styring av nettverkskortet, eller om du bruker Windows sin bytte til produsentens. Lenke til kommentar
niteass Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har akkurat samme problem med mitt nye Linksys kort. Laptopen min får bra og veldig bra signal på akkurat samme plass, men ikke den stasjonære som ligger på svakt og veldig svaakt. Irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå