Gå til innhold

Amerikansk PS2 på PAL TV?

Nightrun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare å prøve det... har du en forholdsvis ny tv, så støtter den gaske sikker ntsc... men hvorfor kjøpe en amerikansk ps2? Hvis tv`n di IKKE støtter ntsc, så løser du det med en RGB kabel til ca 150kr ;)

7036767[/snapback]

Tipper han vil spille Final Fantasy XII i år og ikke neste år..

Chippet ps2 er også en mulighet.. Mener også å ha lest om en cd eller dvd som gjør at man kan spille spill fra andre soner. Noen som vet hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Det er bare å prøve det... har du en forholdsvis ny tv, så støtter den gaske sikker ntsc... men hvorfor kjøpe en amerikansk ps2? Hvis tv`n di IKKE støtter ntsc, så løser du det med en RGB kabel til ca 150kr ;)

7036767[/snapback]

Chippet ps2 er også en mulighet.. Mener også å ha lest om en cd eller dvd som gjør at man kan spille spill fra andre soner. Noen som vet hva jeg mener?

7036833[/snapback]

Den CD'en du snakker om heter Swap Magic og koster 200,-

Lenke til kommentar

7036767[/snapback]

7036833[/snapback]

Jeg har en chippet PS2. Men TV'en er gammel, så jeg måtte kjøpe en RGB kabel for å få farger. Uten kabelen var alt svart-hvitt.

Lenke til kommentar

For alt i verden, IKKE, jeg gjentar, IKKE kjøp swap magic, det er det største dritten du finner til ps2, er ikke alle spill som virker med denne løsningen heller... De som sier dette fungerer fint, har aldrig testet en skikkelig chip, det er såååå mye enklere, og ALT fungerer perfekt, cd, dvd, mp3, divx osv osv... Ville heller kjøpt en ps2 ferdig chip`a her i landet, og spillet fra amerika...

Endret av weedman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...