Gå til innhold

Ikke lov å se på myspace sider? :D

Mr-CEO

Anbefalte innlegg

Bare fordi jeg kjeder meg så leste jeg gjennom Terms of use på Myspace. Så sendte jeg følgene forespørsel :)

"I was reading the "MySpace.com Terms of Use Agreement" when I got to "6. Proprietary Rights in Content on MySpace.com.". Ponit 4 states "The MySpace Services contain Content of Users and other MySpace.com licensors. Except for Content posted by you, you may not copy, modify, translate, publish, broadcast, transmit, distribute, perform, display, or sell any Content appearing on or through the MySpace Services.".

I got a question about that text. "...you may not copy...". If I understand the technology correctly then whenever I view a webpage I am looking at a copy of the information stored on the web server. That would be a necessity since if there was only one instance of that information then only one person could view a page at a time.

So, am I to understand that it is permited to localy store content on Myspace for the purpose of viewing it? Or do I missunderstand something?"

Jeg lurer på hva de svarer. Skulle de finne på å si at det er lov å lokalt lagre innhold så kan jeg jo laste ned alt jeg vil med "written prior consent" ;)

(hvis de gidder å svare da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Hva er du egentlig ute etter..?

Jeg tror de vil definere å kopiere som en bevisst akt for å bruke materialet andre steder.

Selvsagt er de klar over at samtlige ISP'ers webservere, samt kanskje 95% av bedrifters proxyservere proxifiserer sidene.

Etter din kommentar vil det være å kopiere siden.

Næh..

Igjen; Hva er du egentlig ute etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...