Xmir Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sliter med å innstallere win xp på mitt c2d system. Har prøvd de nyeste biosene, men ingenting endrer seg. Jeg kommer til der man har valgt partisjon og skal velge hurtigformatering + div filsystem. Når jeg bekrefter valget så restarter pcen seg. Specsene er : Asus p5b dlx wifi ap E6600 Kingston 1024mb pc6000 nec 3550 dvd hitachi t7k250 250gb sata 7800gt. Noen ideer om hva som kan være stopperen her? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Forsøk vanlig formatéring (ikke hurtig). Ellers kan du sjekke disken og minnet ditt for feil med diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Forsøk med annen harddisk om du kan. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Får ikke valgt noen formateringstyper... Har 4 forskjellige brikker, så tviler på at det er de. Skal prøve med ekstern disk i ettermiddag. noen som har andre forslag, så bare kom med dem Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 mener å ha hørt noe om at bare s-ata dvdrom fungerer når man skal legge inn windows på 965p sett... Noen som kan av eller bekrefte dette? Fungerte ikke med noen annen disk heller, den restarter seg når jeg velger noen som helst type formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå