Fjernkontroll1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Lyden på pcen min har plutselig sluttet å virke så jeg kan nesten ikke spille noen spill . Den funket fint før men for at den skal funke må jeg avintalere driveren til lydkortet, også legge den inn igjen sammen med et annet lydprogramm. Da fungerer lyden helt til jeg restarter eller skrur av pcen så må jeg gjøre alt på nytt igjen..... Dette er fryktelig irriterene for det tar litt tid å må instalere det hele tiden. Er det noen som vet hva jeg må gjøre får at lyden kommer tilbake og blir der? Endret 9. oktober 2006 av akema2212 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med litt mer info? Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du kan jo prøve å gå tilbake til den første driveren. Høyreklikk på Min Datamaskin > Behandle > Enhetsbehandling > *Finn lydkortet ditt under "Lyd, video og spillkontrollere"(?)/"Sound, video and game controllers"* > Høyreklikk på den > Driver > Rull driver tilbake Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den funket fint før men for at den skal funke må jeg avintalere driveren til lydkortet, også legge den inn igjen sammen med et annet lydprogramm. 7035435[/snapback] Kan du forklare akkurat det der litt bedre? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Det andre programmet jeg må legge inn er en lydmikser, som jeg tydeligvis må ha for å kunne spille av lyd. Driveren som jeg må avinstalere heter SigmaTel C-Major Audio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sigmatel er sikkert lydkortet ditt. Kanskje den er avhengig av C-Major Audio. Hva er dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Forsøk med å laste ned en nyere utgave av driveren. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå