Gå til innhold

Ny telefon w810i, blinkende hvit skjerm

Tydeus

Anbefalte innlegg

Akkurat fått ny telefon i posten, får ikke slått på telefonen. Fungerte første gangen den ble slått på. Nå når jeg slår den på er det kun hvit blinkende skjerm. Noen som veit hva som er feil? Hjelper ikke å ta ut batteri ol. Ny start samme blinkende skjerm.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tatt ut batteri, lader i minnekort osv, alt resulterer i hvit blinkende skjerm etter å ha slått av og på. Søkt litt på nettet og det ser ut til at dette er en feilmelding/boot ved feil på telefon så telefonen blir sendt i retur imorra....

Lenke til kommentar
Har tatt ut batteri, lader i minnekort osv, alt resulterer i hvit blinkende skjerm etter å ha slått av og på. Søkt litt på nettet og  det ser ut til at dette er en feilmelding/boot ved feil på telefon så telefonen blir sendt i retur imorra....

7037312[/snapback]

hadde samme akkuratt problemet med min w810i (kjøpte den på elkjøp ikke sant?! :p ) prøvde alt som mulig var, og det endte med at jeg etter en halvtimes krangel med mobilansvarlig på elkjøp fikk ny mobil. (var litt heldig og da for egentlig så får du ikke ny mobil fra SE etter en uke fra du har fått den.)

så mitt tips send den tilbake og få deg en ny en. hadde det ikke vært for det problemet hadde mitt forhold til w810i vært feilfritt!

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...