Fotofashion Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Måsene hadde store problemer med å komme seg fremover.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg likte for så vidt bildet, men synes måken/måsen var litt for mye i midten.. Hadde det vært mulig å tatt bildet mer med et "det gyldne snitt"-preg, og fått fuglen litt mer til høyre hadde det vært ganske genialt... Men det er selvfølgelig vanskelig, da man ikke kan kontrollere hvor fuglene skal fly hen.. Alt i alt var det et ganske fint bilde, men med et forbedringspotensiale (som mest sannsynlig ikke kan gjøres noe med ) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg likte for så vidt bildet, men synes måken/måsen var litt for mye i midten.. Hadde det vært mulig å tatt bildet mer med et "det gyldne snitt"-preg, og fått fuglen litt mer til høyre hadde det vært ganske genialt... Enig med deg, bortsett fra at jeg vil ha fuglen til venstre (siden den flyr mot høyre)... Legger ved et forslag til utsnitt som jeg synes blir litt bedre, selv om det ikke er helt perfekt heller... Edit: Legger ved et nytt forslag, med utsnitt i forholdet 4:3 (som jeg kanskje synes gjør seg enda bedre her): Endret 10. oktober 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 ja burde hatt mere luft rundt måsen egentlig, men den holdt ikke stille. Var på vei inn da jeg var klar til å knipse. Noen gang sett fugler som flyr i kraftig vind.. de skyter fart helt plutselig, kult å se på. Men ikke helt det samme å få tatt bilde av . Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ja burde hatt mere luft rundt måsen egentlig, men den holdt ikke stille. Var på vei inn da jeg var klar til å knipse. Fugler er vanskelig å fotografere, nettopp fordi de ikke er i ro når de flyr :o) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fint bilde, men jeg synes det ble litt tomt. Aner ikke hvorfor, bare synes det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 tentke jeg skulle vise dere hvor jeg zoomet for morro skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå