matheni Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Pcen slår seg av ved bruk av videofiler og enkelte spill. Hva kan dette komme av? Eneste spillene det klikker av er de med film i starten. Problemet oppstår også når jeg går innpå en internett side med videoklipp ol. Men dette oppstår feks ikke på youtube.com. Håper noen har et svar Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Virker som du har et konfliktproblem med videodekoderen eller noe. Du kan for eksempel prøve å laste ned siste version av windows media player for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bruker du Vista eller XP? -Jeg hadde det problemet i Vista (jeg har 6600GT) men jeg koblet ut funksjonen i avanserte strøminnstillinger. Lenke til kommentar
matheni Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har XP her. Skal prøve laste ned nyeste vesjonen av mediaplayeren og se om det hjelper. Takk Lenke til kommentar
matheni Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Lastet ned nyere vesjon av Windows media Player men fortsatt oppsto problemet. Pcen henger seg i noen sekunder, så slår den seg av. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor lang tid fra du trykker play tar det før den slår seg av? Er det vanlig shut-down, hibernate eller sleep mode den går i? Lenke til kommentar
matheni Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Den fryser i noen sekunder, så restarter den seg. Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Har vert borti samme problem. Har du sett inni i maskinen din? Har du hybelkaniner(støv) i prosessorviften og viften til skjermkortet Blir den for varm når du belaster skjerkort og prosessor så slår den seg av. Lenke til kommentar
matheni Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er ikke lenge siden jeg tok en opprensing inne der. Så skal være ganske rent inne der. Problemet oppstår ikke når jeg kjører spill osv. Bare video filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå