Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg lurer på hvor jeg finner en tråd som ble postet her, om jeg ikke tar helt feil, for ikke så alt for lenge siden.. Kaskje toppen noen måneder. Den var med bilder av menn som så ut som kvinner. Mange av dem var faktisk ganske sexy Jeg har søkt litt, men finner den ikke noen plasser, så jeg konkluderer det med at den er slettet? Hvorfor er denne isåfall slettet? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nam nakene menn.... Har aldri sett en sån tråd må vel være før min tid her på forumet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er kanskje den veldig kjønnsforvirrede tråden du tenker på? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&hl=+androgyne Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har aldri sakt de var nakne. De var uheldigvis ikke det @ Isbilen: There you go.. Takker.. Akkurat hva jeg lette etter Endret 9. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Steina: Vi hadde også en hunk-tråd her for ikke så lenge siden. Den var mye mye spamma, så den ble kanskje stengt eller noe. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Oh Yeah.. To bad I missed it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå