Gå til innhold

Spilleglede? Gi meg eksepsjonelle spilltips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva du enn gjør ikke spill Neverwinter Nights.

7053386[/snapback]

Nå har jeg ikke prøvd exp.packene, men ser ingen grunn til at han skal styre unna Neverwinter Nights. Jeg koset meg glugg ihjel med det spillet, må prøve exp.packene når den nye datamaskinen er under taket.

Lenke til kommentar
Hva du enn gjør ikke spill Neverwinter Nights.

7053386[/snapback]

Nå har jeg ikke prøvd exp.packene, men ser ingen grunn til at han skal styre unna Neverwinter Nights. Jeg koset meg glugg ihjel med det spillet, må prøve exp.packene når den nye datamaskinen er under taket.

7059480[/snapback]

Jeg likte det også første gangen jeg spilte det. Så fant jeg ut at det var noe av det kjipeste, mest forutsigbare, overkampfokuserte førtitimers grindende jeg hadde spilt og anbefaler derfor andre å lese historien eller bare glemme det totalt. Mulighetene for rollespilling var også praktisk talt null. Triste saker.

Lenke til kommentar

7059480[/snapback]

Jeg likte det også første gangen jeg spilte det. Så fant jeg ut at det var noe av det kjipeste, mest forutsigbare, overkampfokuserte førtitimers grindende jeg hadde spilt og anbefaler derfor andre å lese historien eller bare glemme det totalt. Mulighetene for rollespilling var også praktisk talt null. Triste saker.

7059838[/snapback]

Akkurat det jeg tenkte om NWN. Det føltes helt tomt og flatt ut, i forhold til BG og de andre spilla, som hadde glede, humor og stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...