Gå til innhold

Spilleglede? Gi meg eksepsjonelle spilltips!

Anbefalte innlegg

Hallo i luken. Lurer litt på hva jeg skal kaste meg inn i nå for tiden. Jeg har sluttet med wow, prøvd FFXI, noe som skuffet meg veldig sterkt, er lei WC3, osv.

Jeg har en lidenskap for visse bilspill og har begynt med litt CS igjen. Har likt Guild Wars i en periode, men begynner å bli lenge siden. Generelt liker jeg rollespill, men wow, som jeg sa, er jeg lei av og vet ikke helt om jeg tør prøve meg på Guild Wars igjen. Var veldig vanskelig, og ble litt usikker nå som jeg så alle expansion pakkene som var ute (har en 12 E/Me).

Så, noen sykt gode spilltips for meg?

• Gode bilspill (ikke NFSU urealistiske spill).
  • Rollespill (noe alá wow/guild wars, gi gjerne litt hjelp til GW).
  • Eventuelt spesielt gode strategispill der handlingen foregår i oldtiden.

Takk så mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vel ikke noen screenshots til dette? Husker at jeg prøvde en demo, men var bare utrolig kjedelig.

7035789[/snapback]

Har vel ikke kommet noe demo til Oblivion?

Sjekk også ut Gothic 3 (RPG) som kommer ganske snart (fredag?)

7036176[/snapback]

Høh høh, "demo", catch my drift?

Får vel se om det er noen fine screenshots til Gothic da :).

Lenke til kommentar
samme med neverwinter nights.

får spillet og alle expansion pakkene for 150kr

det er JÆVLIG mye valuta for pengene:D

7039691[/snapback]

I hvert fall med mods. Selve Neverwinter Nights er det bare å hoppe over (les heller et sammendrag av historien og spar 40 timer), men tilleggspakkene kan du fint spille minst et par ganger hver.

Lenke til kommentar

Mulig med demoer til NWN og Baldur's Gate?

Edit: Så på et par screenshots, og må si jeg er imponert over Baldur's Gate. Der ut som min stil. Er dette et online spill forresten? Og trenger man 1'ern får å spille Baldur's Gate II?

Endret av Marti
Lenke til kommentar

Baldurs Gate 2 er veldig bra!

Har ikke prøvd multiplayer på det, så skal ikke uttale meg om det siden.

Men singelplayer (ikke online) er det veldig bra! Spesielt hvis man har tilleggspakken Throne of Bhaal. Der får du MANGE timer eksepsjonell bra underholding.

OG du trenger ikke BG1.

Lenke til kommentar
Mulig med demoer til NWN og Baldur's Gate?

Edit: Så på et par screenshots, og må si jeg er imponert over Baldur's Gate. Der ut som min stil. Er dette et online spill forresten? Og trenger man 1'ern får å spille Baldur's Gate II?

7039968[/snapback]

Tror ikke det er noen demoer, med mindre det er "demoer". :whistle: Baldur's Gate 2 kan i hvert fall spilles online (med andre, utvalgte spillere, ikke som WoW), og man trenger ikke BG for å spille BG 2.

Vi kan sikkert prøve å spille sammen en gang om du vil det, så kan jeg eventuelt prøve å forklare de litt vanskeligere tingene som tutorialen ikke går inn på. :)

Hvis du skal spille BG er det visstnok en god ide å laste ned EasyTUTU, uten at jeg har prøvd den selv.

Lenke til kommentar
samme med neverwinter nights.

får spillet og alle expansion pakkene for 150kr

det er JÆVLIG mye valuta for pengene:D

7039691[/snapback]

I hvert fall med mods. Selve Neverwinter Nights er det bare å hoppe over (les heller et sammendrag av historien og spar 40 timer), men tilleggspakkene kan du fint spille minst et par ganger hver.

7039732[/snapback]

Føler det bare er meg som liker Neverwinter Nights campaign. :blush:

--

Men ja, anbefaler Neverwinter Nights med expansions.

Jeg har nettop begynt å spille Diablo II igjen, kjempegøy! Blir aldri lei av det. Anbefales.

Lenke til kommentar

Hva du enn gjør ikke spill Neverwinter Nights. Ikke Titan Quest heller.

Kjøp deg Black Isle samleboks for en slikk og ingenting. Da får tror jeg du får med Bg 1 og 2 med expasions, Planescape Torment (ett at de beste spill noensinne), Fallout 1 og to (som foregår i en post-apokalyptisk retro-fremtid) og Icewind Dale 1 og to.

Ellers kommer Jade Empire snart til PC; et spill alle burde kjøpe.

Ellers er Diablo 1 og 2 de eneste hack and slash spilla jeg kan anbefale.

Lenke til kommentar
Dungeon Siege Legend of aranna, I og II prøv og spill på nettet og prøv FF VII ja har ikke prøvd men alle sier det er så bra

7053535[/snapback]

Høhø, lastet ned en "demo" av FFVII, men ser ut til at det ikke virker lengre ><.

Åja, har også prøvd dungeon siege spillene men var absolutt ikke min greie.

(ja er vel litt kresen ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...