Kjekssjokolade Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fant ikke noen annet sted å poste dette. Noen som vet om noen gode kunstnere som lager bilder i samme stil som Yogenkaisha Amamo Yoshitaka Jumusho? Som helst har noen form for galleri på nettet. -Sigve Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva med å poste et par eksempelbilder? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva med å poste et par eksempelbilder? 7040010[/snapback] Det var lurt, hvorfor tenkte jeg ikke på det :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Legger bare en link ut til siden hans, så kan dere se litt mere fritt selv, og siden bildene er kopibeskyttet HER! Han har tegnet en god del til en del forskjellige anime serier også Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Der var det mye stilig Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Der var det mye stilig 7167633[/snapback] Et det, vet du om noen andre som driver med slik kunst? Lenke til kommentar
Metecra Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du kunne kanskje ha sjekket litt rundt på Danbooru (NSFW kan forekomme) på http://danbooru.donmai.us. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er det noen fra japan som eg synes lager bra bilder er det bildene til denne karen har selvfølgelig glemt navnet hans så er det noen som vet det så vil eg gjerne vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå