Feh Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jarra Jarra var et eller annet som dukket opp på ircen. Enten var det en person ved det navnet som blei banna pga. noe, eller så var det en person som advertisa med ett eller annet med Jarra En annen ting jeg lo mye av, var han ene karen på irc, som gikk inn og ut hele tiden, og hver gang han var inne skrev han "ølkjas". WTF er det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det var vel ikke morsomt, men jeg fikk styringsenheten for storskjermen på fingra en gang. Det skjedde ikke så mye morsomt med meg egentlig. Det var stort sett jobb. Men det var litt morsomt når PencilCase sa "Marley ja, du er en sånn veloppdragen pappagutt du?". Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Var utrolig mye morsomt som skjedde på HW-lan. Morsomt for meg var det jo at kong kord skrek utover salen når han kommenterte MultiGamer mot ÜberSlækk: "DET ER BRA LARSEN!!" Hahahaha Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Var utrolig mye morsomt som skjedde på HW-lan. Morsomt for meg var det jo at kong kord skrek utover salen når han kommenterte MultiGamer mot ÜberSlækk: "DET ER BRA LARSEN!!" Hahahaha 7040618[/snapback] haha d var genialt. Drit morsomt! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) syns det var gøy å ha bursdag der Selvom jeg ikke gjorde noe ut av det, bare ropte ding klokka 24.00 første dagen: ) Ellers var wrestlingen noe av det bste jeg har sett! edit: Det var også heftig overtrøtthumør med "JARRA" og å bli banna flere ganger av å si "penis" i irc kanalen. Og han som danset noe helt sinnsykt rart til den siste artisten, han som gav ut donald, jeg lå i stolen og døde inni meg Endret 10. oktober 2006 av Iver. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Og han som danset noe helt sinnsykt rart til den siste artisten, han som gav ut donald, jeg lå i stolen og døde inni meg 7042640[/snapback] btw. tok han noen av gressklipper movz'ene? så ikke på hele dansen, men la merke til et det etterhvert var 2 som var i gang... Endret 10. oktober 2006 av Kurume Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Må være at en Security crew fyr(vet ikke hvem) hadde fått tips om at en som lignet meg var beruset, så han vill lukte på pusten min, Jeg hadde egentlig veldig lite lyst til å utsette han for munnenlukten min i.o.m at jeg ikke hadde pusset tennene det siste døgnet Han overlevde da Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og han som danset noe helt sinnsykt rart til den siste artisten, han som gav ut donald, jeg lå i stolen og døde inni meg 7042640[/snapback] btw. tok han noen av gressklipper movz'ene? så ikke på hele dansen, men la merke til et det etterhvert var 2 som var i gang... 7043238[/snapback] ja, eller hva jeg vil kalle uhemmede muskelrykninger. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 apropo, bilder! noen som vat om et bra bildegaleri der man får se de beste bildene fra hw-lan? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 apropo, bilder! noen som vat om et bra bildegaleri der man får se de beste bildene fra hw-lan? 7043783[/snapback] her er bilder Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Her er også en del bilder! Lenke til kommentar
oyvindfl Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Da jeg hs'a dyret. Når jeg waister alle andre og står igjen som konge. Dengang da, hvergang når. fred ut... -TrykkLeif Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Da jeg hs'a dyret. Når jeg waister alle andre og står igjen som konge. Dengang da, hvergang når. fred ut... -TrykkLeif 7045457[/snapback] Du er rar (Sjønte ingenting av hva du skrev) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg lå i stolen og døde inni meg 7042640[/snapback] Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg lå i stolen og døde inni meg 7042640[/snapback] Hvordan gjør man det? 7045619[/snapback] Hemlighet. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 En kar i crew som jobbet på kjøkkenet. Jeg spurte om jeg kunne ta en bit fra en stekt grandiosa som var på kjøkkenet og fikk svaret "EnJoikaboller" tilbake. Uten å helt skjønne hva luringen prøvde på, lurte jeg på om det var joikaboller der også. I og med jeg var drittlei burgeren og grandiosa som jeg hadde levd på i 4 dager. Fikk svaret, "eh, nei, du veit, enjoy, enjoikaboller." Denne episoden har jeg, mang andre, ledd en hel del av i ettertid av lanet. Dersom crew-karen som fannt på denne fantastiske måten å ytre seg på kommer til neste års lan, utfordrer jeg han til å komme på et kanskje enda dummere ordspill. gleder meg allerede 7036755[/snapback] Det må vel være jarmo? Er hvertfall mitt forslag! Det mest morsomme var da jeg, WiSLE og en annen kis satt å spilte cs, og Shahab satt i mellom oss. Så blei WiSLE forbanna og skreik FAEN! ut i salen, og alle folka begynte ARNE!! ARNEEEE! :D 1 min etter så skreik han HEADSHOT fra crew podiet og resten av deltakerne begynte igjen ARNEEEE! Fy faen å jeg lo. 7037316[/snapback] WiSLE må være den som whina mest i cs på hw-lan Klarte jo nesten ikke spille mer enn 15 min av gangen fordi det klikka fullstendig for han Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 WiSLE må være den som whina mest i cs på hw-lan Klarte jo nesten ikke spille mer enn 15 min av gangen fordi det klikka fullstendig for han 7057057[/snapback] Mhm. Stakkars tastaturet hans Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Mhm. Stakkars tastaturet hans 7060830[/snapback] Etter deltagerne hadde dratt fra hw-lan tror jeg at jeg rydda opp 3 tastatur i småbiter Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Dobbelpost, vennligst slett! Endret 14. oktober 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Kan jo legge til nesten samme historie jeg la til i gode minner tråden.: Mange gode minner. Som da jeg og Mathias Sky f. eks satt inne på konferanserommet, og begge var dritslitne. Jeg var kanskje så trøtt av jeg var overtrøtt?! Men dette fant vi hvertfall på å gjøre. Kan røyking faktisk gjøre deg gal? Endret 14. oktober 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg