Gå til innhold

HW-Lan 06: Din morsomste episode på hw-lan

Kurume

Anbefalte innlegg

Jarra :love:

Jarra var et eller annet som dukket opp på ircen. Enten var det en person ved det navnet som blei banna pga. noe, eller så var det en person som advertisa med ett eller annet med Jarra :p

En annen ting jeg lo mye av, var han ene karen på irc, som gikk inn og ut hele tiden, og hver gang han var inne skrev han "ølkjas". WTF er det? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel ikke morsomt, men jeg fikk styringsenheten for storskjermen på fingra en gang. :p

Det skjedde ikke så mye morsomt med meg egentlig. Det var stort sett jobb.

Men det var litt morsomt når PencilCase sa "Marley ja, du er en sånn veloppdragen pappagutt du?". :p

Lenke til kommentar

syns det var gøy å ha bursdag der

Selvom jeg ikke gjorde noe ut av det, bare ropte ding klokka 24.00 første dagen: )

Ellers var wrestlingen noe av det bste jeg har sett!

edit: Det var også heftig overtrøtthumør med "JARRA" og å bli banna flere ganger av å si "penis" i irc kanalen.

Og han som danset noe helt sinnsykt rart til den siste artisten, han som gav ut donald, jeg lå i stolen og døde inni meg

Endret av Iver.
Lenke til kommentar

Må være at en Security crew fyr(vet ikke hvem) hadde fått tips om at en som lignet meg var beruset, så han vill lukte på pusten min, Jeg hadde egentlig veldig lite lyst til å utsette han for munnenlukten min i.o.m at jeg ikke hadde pusset tennene det siste døgnet :p Han overlevde da :)

Lenke til kommentar
Og han som danset noe helt sinnsykt rart til den siste artisten, han som gav ut donald, jeg lå i stolen og døde inni meg

7042640[/snapback]

btw. tok han noen av gressklipper movz'ene? så ikke på hele dansen, men la merke til et det etterhvert var 2 som var i gang...

7043238[/snapback]

ja, eller hva jeg vil kalle uhemmede muskelrykninger.

Lenke til kommentar
En kar i crew som jobbet på kjøkkenet.

Jeg spurte om jeg kunne ta en bit fra en stekt grandiosa som var på kjøkkenet og fikk svaret "EnJoikaboller" tilbake.

Uten å helt skjønne hva luringen prøvde på, lurte jeg på om det var joikaboller der også. I og med jeg var drittlei burgeren og grandiosa som jeg hadde levd på i 4 dager.

Fikk svaret, "eh, nei, du veit, enjoy, enjoikaboller."

Denne episoden har jeg, mang andre, ledd en hel del av i ettertid av lanet.

Dersom crew-karen som fannt på denne fantastiske måten å ytre seg på kommer til neste års lan, utfordrer jeg han til å komme på et kanskje enda dummere ordspill.

gleder meg allerede  :dribble:

7036755[/snapback]

Det må vel være jarmo? Er hvertfall mitt forslag!

Det mest morsomme var da jeg, WiSLE og en annen kis satt å spilte cs, og Shahab satt i mellom oss. Så blei WiSLE forbanna og skreik FAEN! ut i salen, og alle folka begynte ARNE!! ARNEEEE! :D:D 1 min etter så skreik han HEADSHOT fra crew podiet og resten av deltakerne begynte igjen ARNEEEE! :D Fy faen å jeg lo.

7037316[/snapback]

WiSLE må være den som whina mest i cs på hw-lan :p Klarte jo nesten ikke spille mer enn 15 min av gangen fordi det klikka fullstendig for han :tease:

Lenke til kommentar

Kan jo legge til nesten samme historie jeg la til i gode minner tråden.:

Mange gode minner. Som da jeg og Mathias Sky f. eks satt inne på konferanserommet, og begge var dritslitne.

Jeg var kanskje så trøtt av jeg var overtrøtt?!

Men dette fant vi hvertfall på å gjøre. Kan røyking faktisk gjøre deg gal? :dribble:

post-78419-1160859037_thumb.jpg

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...