Sharkey Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Heisann. Jeg har en Debian boks kjørende med 'etch' som er neste release av Debian systemene. Det jeg ønsker å gjøre, er å sette opp en mailserver som henter mail fra 4 eksterne e-post adresser, 'vasker' og virusskanner denne eposten, og gjør den tilgjengelig for meg med 'original' 'to' adressene, slik at jeg kan hente denne e-posten fra serveren ved behov (webmail, el annen type klient) og sortere mailen på hvilken konto den er sendt til og for å holde en oversikt over hvem som sender til hvilken adresse. Blei litt rotete dette, men håper dere skjønner sånn ca. hva jeg mener Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva mener du med "4 eksterne e-post adresser"? Skal du sortere mailen på hvilken konto den er sendt til for hånd? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Fetchmail is a free, full-featured, robust, well-documented remote-mail retrieval and forwarding utility intended to be used over on-demand TCP/IP links Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå