Gå til innhold

hjelp til valg av headset

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt på å kjøpe ett nytt headset.

Jeg har lett litt rund om kring, men jeg er ikke helt sikker.

Jeg har bare hatt sånn man putter rett i høret til nå, men de har blitt veldig for ødelagt jeg har ødelagt 10 stk eller noe sånt, og det begynner på bli dyrt. Vet ikke helt åssen jeg har fått det til med alle men men.

Jeg vil helst ikke ha noen av de monster headset'a. Fordi de er så stygge, look er viktig!

Jeg er ikke noe super fan av porta pro heller, siden ALLE har dem. noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye penger har du å bruke da?

Jeg har selv Porta pro og er kjempe fornøyd.

Det er masse lyd for pengene. Og hvis de blir øderliagt er det bare å gå i en butikk som selger de å få ett nytt par.

Men forstår om du er interessert i noe annet.

Gradon SR 60 for jo topp test i alle testene de er med i.

Eller hvis du skal bruke de på steder med mye støy eks på toget så tror jeg Sennheiser PXC250 kan være ett godt alternativ.

Fordi de har aktiv støyfjerning.

Lenke til kommentar
Hvor mye penger har du å bruke da?

Jeg har selv Porta pro og er kjempe fornøyd.

Det er masse lyd for pengene. Og hvis de blir øderliagt er det bare å gå i en butikk som selger de å få ett nytt par.

Men forstår om du er interessert i noe annet.

Gradon SR 60 for jo topp test i alle testene de er med i.

Eller hvis du skal bruke de på steder med mye støy eks på toget så tror jeg Sennheiser PXC250 kan være ett godt alternativ.

Fordi de har aktiv støyfjerning.

7038658[/snapback]

Grado SR60 koster ca 350kr i USA, billigste man får dem for i Norge er 999kr, da blir jeg irritert. Men det er fantastiske klokker, det er det ingen tvil om.

Men de er åpne, så de er kanskje ikke så gode til bybruk/utebruk, dessuten er det ikke et sett man tar på når man skal ut og jogge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...