Beyma Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hjelp.. den bråker så fært.. speedfan funker ikke lenger.. finnes det andre programmer..?? Endret 10. oktober 2006 av crimar Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje du burde vurdere å kjøpe ny vifte istedenfor? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje du burde vurdere å kjøpe ny vifte istedenfor? 7034581[/snapback] det er cpu vifta.. gidder ikke å skifte den.. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du burde kanskje prøve å rense den for litt støv, siden du forteller at det har fungert å stille hastigheten før. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Du burde kanskje prøve å rense den for litt støv, siden du forteller at det har fungert å stille hastigheten før. 7034796[/snapback] nei har netopp gjort det, men her om dagen klarte jeg tilfeldig og nappe ut ledningen.. Kan det ha gjort noe? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du koplet den på igjen på riktig kontakt så skal det ikkeha noe å si. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg mener og ha satt den i riktig.. var ihvertfall der den passet.. hehe Finnes det noen andre programmer en speedfan som man kan stille vifta på?? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg mener og ha satt den i riktig.. var ihvertfall der den passet.. hehe Finnes det noen andre programmer en speedfan som man kan stille vifta på?? 7038328[/snapback] Dobbelsjekk at du har satt pluggen i "cpu fan", og ikke "chassis fan" på hovedkortet. Kanskje du skal vurdere å kjøpe deg viftestyring? Hugo Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg mener og ha satt den i riktig.. var ihvertfall der den passet.. hehe Finnes det noen andre programmer en speedfan som man kan stille vifta på?? 7038328[/snapback] Dobbelsjekk at du har satt pluggen i "cpu fan", og ikke "chassis fan" på hovedkortet. Kanskje du skal vurdere å kjøpe deg viftestyring? Hugo 7038487[/snapback] Ja fikk beskjed om og sjekke det av en kamrat også.. skal sjekke når jeg komemr hjem fra skolen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 det var feilen.. puttet cpu vifta i feil slot.. fikset..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå