The Norwegian Pikie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Finnes det noen steder, gatekjøkken i norge som selger denne herlige retten.?? Eller blir man nødt til å drå over havet for å smake det.? Kom bare pluselig på hvor godt det faktisk er, ivertfall slik jeg husker det. Stund siden jeg var e england nå, men.. Broren min mener det smaker Bæ**, men er litt sær. (eller er jeg det kansje.!) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mat og drikke delen av forumet? Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ops! ja, fløtt den som kan... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvor i norge bor du? Jeg vil påstå at det er litt vanskelig å komme med eksempler på steder som selger dette, hvis vi ikke vet hvilken by du bor i. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe, si lillehammer da. Men tror aldrig jeg har sett det noen steder... utvid det til Østlandet. Liker og reise.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe, si lillehammer da. Men tror aldrig jeg har sett det noen steder...utvid det til Østlandet. Liker og reise.. Beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg.Kjenner kun til steder i Stavanger som selger fish and chips. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 på brygga i bergen selger de også... er vel mest populært på kysten... har faktisk bare sett det i bergen. er ikke noe rundt lillehammer som jeg vet om ihvertfall, heller ikke på hamar eller gjøvik har de det... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 De har to gaetkjøkken som spesialiserer seg på fish n' chips i Kristiansund N. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe, si lillehammer da. Men tror aldrig jeg har sett det noen steder...utvid det til Østlandet. Liker og reise.. Beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg.Kjenner kun til steder i Stavanger som selger fish and chips. 7034584[/snapback] hvor? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Selges også flere steder i Ålesund. Men det er jo ikke noe problem å lage selv, så lenge du har frityrgryte. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal på konsert i bergen den 11., så da kan jeg ta meg en tur på brygga for å nyte go fastfood.. Takker for svar. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 De har det på Fredrikke kafe på Blindern noen ganger i måneden vet jeg. Har ikke prøvd det da det koster 69 spenn, og sikkert ikke er så bra laget. Men kan du ikke mekke selv? fiskepinner og pomfrites i frityrgryte. mmmmm Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Stavanger har. Og i Kr.Sund tror, jeg. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Kan jo lage det selv. Stek noen fiskepinner og pommes frites, og dynk hele greia i remulade eller majones. Voila. Pommes frites druknes i majones sørover i Europa også. Det er ganske godt faktisk. Endret 12. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan jo lage det selv. Stek noen fiskepinner og pommes frites, og dynk hele greia i remulade eller majones. Voila. Pommes frites druknes i majones sørover i Europa også. Det er ganske godt faktisk. 7057455[/snapback] Oi. Det hørtes sykt kvalmt ut! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Var ihvertfall en liten bu på brygga i Bergen når jeg var der for noen årsiden som solgte Fish 'N' Ships... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Syns faktisk det var bedre med majones (det er ikke Mills) på pommes frites. Overalt i matboder de solgte fastfood i Tyskland spør de om du skal ha ketchup eller majones på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skikkelig majones slikt som de bruker nedover kontinentet (som forøvrig ikke kan sammenlignes med det skvipet de selger her) er konge. Jeg har en halvt belgisk kompis hvis mor lager hjemmelaget majo på belgisk vis...å herregud sier jeg bare. Jeg har ikke smakt den siden barneskolen, men jeg husker den fremdeles... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jau, den er ikke sur sånn som (mmmmmmmmmm)Mills. Mere søt og kremaktig konsistens. Men det er sikkert helt forskjellig fra sted til sted også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå