Gå til innhold

Lydløst på AGP


johanf

Anbefalte innlegg

Jeg har installert et POV GeForce 6600 GT AGP i en maskin, men det kortet bråker noe infernalsk.

 

Jeg har prøvd å finne et lydløst kort for AGP, i samme utelsesklasse, men uten resultat. Er det noen som har sett noe hos en nettbutikk jeg har oversett? Noen forslag?

 

Takker for info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan kjøpe en vantec 2x80 mm pci vifte for å ha under, da kan du sette redusering på

den vifta som er på 6600gt kortet, evt en zalman fanmate

pic%5CL112036.jpg

 

CA-FC70BL.JPG

 

 

ser du bort fra dette så kan du bare kjøpe en zalman vf900 cu som har vifte og medfølgende zalman fanmate, denne er så å si lydløs, på fullt bråker den lite. den trenger aldri være på mer en minimum, og er fortsatt overlegen de fleste kjølerne til skjermkort. har sånn heatpipe system og vil nok passe til framtidige skjermkort framover, da denne er kun et halvt år gammel. det følger med termisk pasta og bruksanvisning, er veldig lett og montere. du bruker ingen verktøy til dette. 2/3 pakninger og en skrue og en mutter, thats it.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
du kan kjøpe en vantec 2x80 mm pci vifte for å ha under, da kan du sette redusering på

den vifta som er på 6600gt kortet, evt en zalman fanmate

pic%5CL112036.jpg

 

CA-FC70BL.JPG

 

 

ser du bort fra dette så kan du bare kjøpe en zalman vf900 cu som har vifte og medfølgende zalman fanmate, denne er så å si lydløs, på fullt bråker den lite. den trenger aldri være på mer en minimum, og er fortsatt overlegen de fleste kjølerne til skjermkort. har sånn heatpipe system og vil nok passe til framtidige skjermkort framover, da denne er kun et halvt år gammel. det følger med termisk pasta og bruksanvisning, er veldig lett og montere. du bruker ingen verktøy til dette. 2/3 pakninger og en skrue og en mutter, thats it.

7037932[/snapback]

hvor i alle dager går det an og kjøpe en slik vifte, dewn var kul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...