egd1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 I går begynte plutselig min Logitech Cordles Trackball å få dårlig kontakt mellom mus og sender. Den er 1 uke gammel og har nytt batteri. Hva kan sånn skyldes? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvilket underlag har du den på? Underlag som glinser som glass for.eks er ikke å enbefale for trådløse muser. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Prøv å flytt litt på mottakeren... (den kan bli forstyrret av PC'en, skjermen el.l. hvis den står for nært..) Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvilket underlag har du den på?Underlag som glinser som glass for.eks er ikke å enbefale for trådløse muser. 7034278[/snapback] Det er en trackball, så den flyttes ikke på... Og flyttet på motttakeren har jeg og gjort uten hell. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ah. Det du da kan sjekke er om det er mye støv inni, uten at jeg er sikker på om det er mulighet for å åpne disse type mus. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ah. Det du da kan sjekke er om det er mye støv inni, uten at jeg er sikker på om det er mulighet for å åpne disse type mus. 7034722[/snapback] Nei det er signalene det er noe "galt" med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå