neadii Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, som topictitle sier er jeg på jakt etter musikk som ligner på Boomfunk MC's låt Freestyler. Er litt ny i musikk forumet, så hvis det finnes en tråd man skal spørre slikt så vær så snill og gi meg link :-) Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med de andre sangene til Boomfunk, som super electric osv..?? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 *Bomfunk MC's. Du bør kjøpe albumet "In Stereo". Fullt av slike sanger. F. eks "Uprocking Beats", "Other Emcees" og "Rocking Just to Make ya Move". Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 joda, tenkte ikke noe over dem men artister som lager musikk som er lignende boomfuck MC's musikk, tenkte jeg på =) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Se til høyre på denne siden. Der står det similar artists.. Kan ikke si selv om de er similar men de stemmer som oftest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå