anders-j Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hallo ;D Etter 3 WoW frie månder så har jeg skaffa meg GameCard igjen.. Jeg er Alliance, lvl 26, gnome warlock.. Så det jeg lurer på er: -Hva slags nye stuff er det kommet i WoW? -Kommet noe spessielt som vi low lvl warlocks kan ha nytte av? ;D;D 3 ganger hurra for meg som endelig har WoW igjen ;D Installerer as we speak ;D Edit: noen spesielle addons jeg burde bruke? Endret 9. oktober 2006 av anders-j Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 er vel en del nye items som har kommet på 3 måneder, hakke peil hvilke =P Addons ja, Titan bar er ganske kjekk da, lootlink, CTraidassist...osv, osv.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er vel ikke kommet så mye nytt på 3 måneder for low lvls... Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hmm.. leste en annen post at addons inneholder keyloggere? Kan dere bekrefte at Titan Bar er trygt? og hvilken side skal jeg laste ned fra? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg lastet ned Titan for lenge siden, og vet at det er keylogger i mange Addons for tiden, så mitt råd til deg er å ikke laste noe nAddons ennå, rett og slett. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller bare bruke remember account name funksjonen? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller bare bruke remember account name funksjonen? Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller bare bruke remember account name funksjonen? 7035257[/snapback] Du synes det er artig å skrive det andre skriver før deg? Uansett.. remember account name funksjonen lagrer ikke passordet.. BTW: Arathi Basin er FUN ;D Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har lasta ned mange addons frå curse-gaming etter all maset om keyloggers. Titanpanel er ein av dei. Har aldri fått noken form for virus. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har lasta ned og oppdatert addons som tidligere. Ingen problemer med virus eller keyloggers. Nytt for low lvs er egentlig ingenting. For lvl 60 Naxx på high end, og noen quest for AD. "World pvp" i EP og Silithus Rogues remap Tror ikke det var mer enn det. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eller bare bruke remember account name funksjonen? 7035257[/snapback] Du synes det er artig å skrive det andre skriver før deg? Uansett.. remember account name funksjonen lagrer ikke passordet.. 7036144[/snapback] Men så bør jo keyloggere snappe opp brukernavnet ditt også, ikke bare passordet, right? Men det blir heller vanskelig når du ikke skriver brukernavnet... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Anyways, styr unna .exe filer. Så enkelt er det igrunnen. Addons som kommer som .exe har potensiale for å inneholde keyloggers. Bortsett fra det, styr unna Titanpanel, og last ned FuBar istedet, som kjører på Ace2 konseptet, og dermed bruker mindre minne. Samme gjelder forsåvidt alle andre addons. Ace2 er veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå