jfkleven Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har søkt på forumet, og har kommet frem til å benytte bulletproof-server ftp programmet. Problemet er at jeg ikke finner en versjon som støtter Xp, og som er gratis, som mange har hevdet. Er det noen som har link? Neste spørsmål er hvordan jeg åpner port 21 evt. 22 i zonealarm? Jeg må vel gjøre det?? Takker for svar Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Er det ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
skol Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei, Bulletproof ftp-server er shareware, ikke gratis, men den kan kjøres på Win XP. Skal du ha en gratis ftp-server for windows så er det en server som heter: GuildFTPd Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Vilken versjon skal jeg laste ned da? Den som er til NT eller den til win2000? Takk for svar Lenke til kommentar
skol Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 dersom du laster ned GuildFTPd v0.999.5 fra: http://download.com.com/3000-2165-10047433.html så finner du ut at den støtter: Windows/98/Me/NT/2000/XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå