larswil Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, For et par dager ga XCuben min fra seg et par pip - og så ble det stille. Tenkte ikke noe mer på det, før den begynte å pipe igjen i går, og da oftere. Sjekket temperaturen i kabinettet og på CPU'en vha. SpeedFan, og verdiene var ikke avskrekkende. I dag piper det enda oftere enn før. Pipingen er spuriøs, dvs. at det ikke går an å time/korrelere pipingen mot noe PC'en driver med (Som jeg har oversikt over). Noen som har peiling på slik piping? Jeg holder på å bli gal av å sitte og vente på at det kanskje piper snart igjen. Installerte et nytt Wifi/PCI-kort for et par uker siden, men kan ikke se at pipingen egentlig skal ha noe med det å gjøre. (Pipingen kom en stund senere). --larsw Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvis du kan tyde litt, så kan det stå i manualen! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Nå viser ikke Speedfan nødvendigvis riktige verdier. Muligens brikkesettet er varmt? Sjekk at viften går godt. Fjern støv i alle vifter. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå