nordin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Har akkurat fått solgt min stasjonære PC for 4200kr og vil dermed legge i noen tusen for å kjøpe meg en bærbar. Den skal brukes til skolearbeid og surfing, men den må også tåle noen mindre krevende spill som PES 6 og FIFA. Lagringskapasiteten er ikke så utrolig viktig, men vil gjerne ha minst 100 gb. Gjerne en PC som har batterikapasitet på over gjennomsnittet. En kompis av meg kjøpte den PCen til 7000kr på elprice.no, og den varer ikke lenge, for å si det mildt. Hvilken PC er den beste som passer mine krav, og samtidig koster mindre enn 8000kr? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hei. Har akkurat fått solgt min stasjonære PC for 4200kr og vil dermed legge i noen tusen for å kjøpe meg en bærbar. Den skal brukes til skolearbeid og surfing, men den må også tåle noen mindre krevende spill som PES 6 og FIFA. Lagringskapasiteten er ikke så utrolig viktig, men vil gjerne ha minst 100 gb. Gjerne en PC som har batterikapasitet på over gjennomsnittet. En kompis av meg kjøpte den PCen til 7000kr på elprice.no, og den varer ikke lenge, for å si det mildt. Hvilken PC er den beste som passer mine krav, og samtidig koster mindre enn 8000kr? Takker for alle innspill! 7033586[/snapback] Kjempe godt valg som funker til det du skal bruke den til! Men er bare 80GB, viss du skal ha 100GB, må du sikkert opp i 9000 klassen, da kan du heller kjøpe en extern HHD! Endret 9. oktober 2006 av genexxa Lenke til kommentar
nordin Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Har akkurat fått solgt min stasjonære PC for 4200kr og vil dermed legge i noen tusen for å kjøpe meg en bærbar. Den skal brukes til skolearbeid og surfing, men den må også tåle noen mindre krevende spill som PES 6 og FIFA. Lagringskapasiteten er ikke så utrolig viktig, men vil gjerne ha minst 100 gb. Gjerne en PC som har batterikapasitet på over gjennomsnittet. En kompis av meg kjøpte den PCen til 7000kr på elprice.no, og den varer ikke lenge, for å si det mildt. Hvilken PC er den beste som passer mine krav, og samtidig koster mindre enn 8000kr? Takker for alle innspill! 7033586[/snapback] Kjempe godt valg som funker til det du skal bruke den til! Men er bare 80GB, viss du skal ha 100GB, må du sikkert opp i 9000 klassen, da kan du heller kjøpe en extern HHD! 7033686[/snapback] Takk for tips. Men PCen på Elprice må da vel være betraktelig bedre enn denne? 1500kr billigere, større skjerm, større harddisk, like mye ram og like rask prosessor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå