nilox Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei alle sammen! Har et lite (og kanskje dumt ) spørsmål. Kan jeg koble PS2 til en PC-skjerm? Jeg vurderer å kjøpe meg PS2 igjen mens jeg venter på 3'ern, og bruke LCD-skjermen min til å spille på. Det er ikke noe komponent inngang på den, bare DVI såvidt jeg vet. Er ikke hjemme om dagen så jeg husker ikke modellnr. på skjermen i farta, men det er en 19" BenQ iallefall :!: . Har prøvd å søke litt på nettet om dette uten å ha blitt noe klokere, er takknemlig for all hjelp . Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har skjermen VGA-inngang så kan du bruke en VGA-adapter. Du kopler da bare composite eller s-video fra PS2 og inn i adapteren, og skjermen i adapteren. Jeg har testet to stykker fra lik-sang. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm.. Ja det er fullt mulig, skal sjekke det ut i morgen da jeg kommer hjem. Takk for linken! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Men uansett hva du gjør: STYR UNNA DENNE! Den har component-innganger, men selv med component-kabel så blir fargene og kvaliteten ubrukelig. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Da holder jeg meg unna den. Har du prøvd denne ? Jeg bare innbiller meg at den er den beste av de tre... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Den du linket til støtter ikke interlace, så den kan du ikke bruke. Den er KUN til progressive kilder. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Oisann, det så jeg ikke. Da blir det nok denne da, er det den du har? Duger den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde den ja og den ga bra bilde. Var bedre å buke den enn å kople via TV-inn på PC-en. Hvis du får dårlig bilde når du kopler PC-en gjennom den så er det pga. den dårlige VGA-kabelen som følger med. Du kan da enten kjøpe en bedre VGA-kabel eller kople vekk boksen når du skal bruke PC-en. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Alright, takk for hjelpa! Da blir det nok denne på meg etterhvert som jeg får kjøpt PS2 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå