Gå til innhold

Klokking av 7600GS (AGP)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sjekk tempen og last need coolbits og prøv autodetect så får du en verdi. se til at det ligger under 80 grader load for å ha greit nok.

7034888[/snapback]

Hmm.. Prøvde meg på d der... MÅ ha gjort det feil, for med autodetect ble det: 414/414 (stock er 400/400) Jeg kjører helt stabilt på 500/440, bruker Gainward sitt EXPERT tool, men den har en sperre på 500mhz, så tester coolbits opplegget på 550 nå...

EDIT:

550 var ikke serlig stabilt.. crashet under 3dmark 03.. Men på 500 har tempen aldri vært over 60grader, varmeste jeg har sett er 55, men det er dog etter bare 10 min spilling... Men langt under 80 alikevel...

Har hørt at ved å gi core litt mer juice/Volt, så skal den nå 600 med bra kjøling...

Jeg har stock kjøling fra gainward, synes den virker bra... Så hvis noen vet hvordan jeg kan øke V'n, så blir jeg takknemlig =)

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

mål andre varme på kortet andre plasser, disse sorte plastbrikkene på baksiden se om noe blir overopphetet stresset kansje. etter maskin avskrudd, evt ta ut kortet. hvis noe brenner fremdeles 2 min etter du har tatt det ut av maskinen som med 7900gt kansje det gir problemer. derimot du får 100mhz extra, kan ikke forvente så mye mer uten volt ser det ut som. se om du finner en oppskrift til 7600gs vmodd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...