Reka89 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 er det noen som har Noe mot nedlastning av spill her?Bare lurer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror nok en stor del av dem som spiller her har lastet ned et spill eller to i løpet av sin spillekarriere! Personlig kan jeg selv laste ned et spil for å se om det er verdt pengene, hvis jeg liker spillet kjøper jeg det. Ser ingen grunn i å bruke 3-400,- på et spill som det viser seg at man ikke liker. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det har jeg ingenting imot. Men hvorfor store bokstaver her og der? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp, spørsmål en er greit, men spørsmål om hvordan man gjør det er ikke. Tipper denne tråden er stengt snart! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Også har vi en tråd fra før: Link Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Også har vi en tråd fra før: Link 7033687[/snapback] Løp avgårde til PRS og den eksisterende tråden. Gå ut herfra og hold deg i denne gaten så forbi de to neste kryssende gatene og entre den tredje kryssende gaten. Derfra så finner man PRS i den femte døren. Eventuelt bare trykk på linken over Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg