Hopperesque Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vant heller ikke noe - surprise Men jeg kommer nok til å prøve igjen i morgen likvel Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal nok spille hver dag til jeg vinner iallefall Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Uansett synd at man ikke vinner produktet man eventuelt skraper frem 3 av (bortsett fra hovedpremien). Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ingen premier på dagen's kvote gitt Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Bare synd at registreringa har en bakside. I mailen fra interactive står det: "Som registrert bruker vil du motta varsling om kommende spill." MER SPAM. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Man bruker da selvsagt alltid den egne spam-epostkontoen i slike sammenhenger. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser ikke ut som lykken er noe bedre i dag heller. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ble ikke noe på meg heller. Såpass dyre premier at man ikke kan regne med at de deler ut i hytt&gevær også da. Hadde ikke hatt noe imot imate'n eller tv'ene. En lappy hadde heller ikke skadet. Hvis noen vinner dette og ikke trenger det, kan dere gi det til meg. Kan overta det gratis. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Bare synd at registreringa har en bakside.I mailen fra interactive står det: "Som registrert bruker vil du motta varsling om kommende spill." MER SPAM. 7034393[/snapback] Når jeg logga inn for 2. gang var det mulig å hake av/for om man vil bli varslet i fremtiden. Vant heller ikke noe i dag Endret 10. oktober 2006 av Makky Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 men hey, det var jo ikke de premiene man skrapet fram, jo. Det var en lappy, noen telefoner og gavekort. Dumme meg som trodde man kunne vinne tv og annet dyrt stæsj. Gidd liksom å bruke mye tid på dette for et gavekort på 250 spenn. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Yay, for et opplegg. Skrape frem 3 kondomer, men hva vinner du? Jo, et glass vann! Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Logitech spillet; Ehh .. i introen står det at det er et DEMO spill ... :-) Erik Endret 14. oktober 2006 av 1rescue Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Kompletts: Man må først skrape tre rett for å så bli med i trekningen av en av premiene...man vinner ikke med en gang man har skrapet frem 3 like. Det gjorde jeg i dag... Edit: vent nå litt, det står ingenting om det på deres hovedside... Så enkelt er det:1. Logg deg inn eller registrer deg som ny bruker. 2. Spillet kommer opp og du skraper skrapeloddene ved å klikke og bevege musen over skrapefeltene. 3. Etter hvert lodd får du opp et spørsmål relatert til Komplett. 4. For å vinne må du skrape frem tre like logoer og deretter svare riktig på det påfølgende spørsmålet. Vinnere vil få en bekreftelse på epost. Hmm, har jeg vunnet?! har ikke fått noe mail edit2: hmm, husker ikke om jeg svarte rett på spørsmålet etterpå Endret 14. oktober 2006 av -Codeman Lenke til kommentar
9001 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ehm, hvor sa vi 'ja' til å motta varsling om kommende spill? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kompletts: Man må først skrape tre rett for å så bli med i trekningen av en av premiene...man vinner ikke med en gang man har skrapet frem 3 like. Det gjorde jeg i dag... Edit: vent nå litt, det står ingenting om det på deres hovedside... Så enkelt er det:1. Logg deg inn eller registrer deg som ny bruker. 2. Spillet kommer opp og du skraper skrapeloddene ved å klikke og bevege musen over skrapefeltene. 3. Etter hvert lodd får du opp et spørsmål relatert til Komplett. 4. For å vinne må du skrape frem tre like logoer og deretter svare riktig på det påfølgende spørsmålet. Vinnere vil få en bekreftelse på epost. Hmm, har jeg vunnet?! har ikke fått noe mail edit2: hmm, husker ikke om jeg svarte rett på spørsmålet etterpå 7070752[/snapback] Om ikke punkt 4 stemmer her hadde jeg personlig laget en ganske stor sak ut av det. Her står det enkelt og greit hva som gjelder. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Tror ikke det er meningen at vi skal vinne. Det virker mer som de er intressert å selge epostadresser. Noe til 10 års feiring hva! Har skrapt alle dager uten å få 3 like. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Seriøst, er dette en scam??! Feirer liksom komplett med å lure oss....ingen kudos til dere komplett! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Selvfølgelig er det mye mer reklame enn det er tilbud og vinning. At man kan skrape frem 3 vaskemaskiner men vinne gavekort på 250 hvor 100 går til porto, må svare på spm. om bedriften og dele ut e-mailen til et reklamebyrå vitner om dette. Jeg personlig synes hele opplegget er en skam for en så stor bedrift. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har ikke vunnet jeg heller. Verken på min konto , eller far`s Jeg får følelsen va at det er mye reklame som blir trykt inn i hue på oss her, uten at vi vinner. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dette er for dårlig, Komplett! Trodde dere kunne snust opp noen bedre samarbeidspartnere til en slik gimmick enn de åpenbare scammerne der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå