hans A Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ser komplett har lagt ut en masse hardware på skraplodd. Prøvde lykken man vant dessverre ikke. Noen som har vunnet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvor får jeg tak i slike skrapelodd? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det ligger på komplett sin side. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jag klarer ikke logge inn får å få skrapeloddet Jeg logger inn på vanlig måte og så trykker jeg på den linken til der jeg logger inn for å få skrapelodd men jeg kommer ikke inn... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg klarer å logge meg inn på kontoen min hos komplett, men ikke på skrapelogg siden... Mvh , Erlend Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke jeg heller. Måtte opprette ny bruker for skrapeloddene. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det virker ikke som det er komplett som står bak dette skraploddet, men interactive.no Fikk en email fra dem nå. Dere må logge dere på som ny bruker. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Man må lage ny bruker! Jeg vant heller ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vant 40" plasma NOT Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Guud jeg har lyst på 42" plasma Mvh, Erlend Lenke til kommentar
rallern Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hm, ser at logitech og har konkuranse der. lodd.iaa.as/logitech/ Det er noe slotmachine greier.. Jeg vinner HELE tiden der, må være noe feil. Noen andre som kan prøve? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg vant ej no får prøve igjen i morgen,så sant de har flere lodd. En tv hadde ikke gjort noe. edit: vinner og svarer rett men som mhekke blekkhe får jeg ikke mail edit2: har heller ikke logget inn :\ Endret 9. oktober 2006 av zeltex Lenke til kommentar
mhekke blekkhe Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vinner også mye der, kanskje 50% av gangene, men har ikke mottatt noen e-post på at jeg har vunnet noe. Det er nok en bug på siden - men har vi fortsatt krav på premie? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hm, ser at logitech og har konkuranse der.lodd.iaa.as/logitech/ Det er noe slotmachine greier.. Jeg vinner HELE tiden der, må være noe feil. Noen andre som kan prøve? 7033801[/snapback] Jeg har vunnet 2 fjernkontroller på 3 forsøk. Det jeg ikke forstår er hvilken mail den sier den bekreftelsen sendes til. Jeg mener ikke har jeg logget meg inn noe sted, ikke får jeg lov til å skrive mail adr. min noe sted. Så hvordan i huleste får man disse premiene? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hm, ser at logitech og har konkuranse der.lodd.iaa.as/logitech/ Det er noe slotmachine greier.. Jeg vinner HELE tiden der, må være noe feil. Noen andre som kan prøve? 7033801[/snapback] Jeg vant en logitech Cordless Attach controller for Xbox. Hva skal jeg med den! P.S Husk å huke av for cookies. Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg vinner som bare det jeg også... har dere fått beskjed om å skrive inn noen mail da? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg linker da til http://interactive.no/ og der står det som følger - "Logitech valgte å benytte vår slotmaskin i forbindelse med to forhandler kickoff i Norge. Håpefulle forhandlere stod i kø for få sjansen til å vinne noen av nyhetene i Logitechs produktsortiment." Se en demo av Kick-offspillet her - hsds Endret 9. oktober 2006 av hsds Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Føler meg skikkelig heldig som vinner på den logitech-siden *not* Lenke til kommentar
rallern Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hehehehe... http://interactive.no/ LES.. Logitech kjører visst bare demo edit: litt seint ute med den ja Endret 9. oktober 2006 av rallern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå